![]() |
|
|
||||
|
||||
2e zit
Voor een hele hoop studenten is er al weer een rotte periode aangebroken!! de 2e zit!!!!
![]() Ik heb er al eentje (Wiskunde) achter de rug en heb al mijn taken al af gegeven! Morgen heb ik Nederlands Didactiek... Nu valt het qua stress enzo nog mee maar euhm... Ik begin maandag les te geven maar ik heb dinsdagmorgend ook nog examen enzo!! dus het is niet alleen examens voorbereiden maar ook de eerste schoolweken vragen enige voorbereiding... Hoe zit het met de andere 2e zitters? En vooral hoe hebt ge het ervanaf gebracht (das dan voor als de resultaten er zijn he!!) Ik wens iedereen nog veeeeeeeeeeeeeeel succes toe en allemaal duimen voor mij!!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
2 2de zitjes in mijn IAJ-programma: Linguïstische beschrijving van het Nederlands - Synchroon/Diachroon en Geschiedenis van de Duitse Literatuur II. Respectievelijk op 1 en 15 september. Op het gemakske dus, want zelfs als ik er niet op door ben, zit ik nog niet in de problemen.
Ik duim in ieder geval voor de andere 2de zittende paddockers ![]()
|
||||
|
||||
Op 3 september besturingssystemen en op 9 september Proacc (boekhouden op computer). Het eerste examen is niet echt gemakkelijk, het tweede zou ik met één vinger in de neus moeten kunnen (de andere vinger heb ik nodig om te typen en te klikken
![]() Voor de andere 2e zitters: nog een beetje blokken en dan zit je weer een jaartje hoger. Veel goede moed ! |
|
||||
|
||||
Morgen: algemene economie
donderdag: psychologie & didactische basisvaardigheden :s maandag: stemtechnieke en economie didactiek dinsdag: handelseconomie vrijdag: informatica didactiek ik ga voor te slagen :s |
|
||||
|
||||
laatste herexamen dateert van zomer 1984, Wiskunde. Glansrijk geslaagd.
![]() Anyway, veel succes aan de herkansers. ![]() |
|
||||
|
||||
langs mijn kant ook. Ik ga donderdag men enige taakje ff binnegooie opt school. Doet er ni toe hoe goed ik ze deed, erdoor ben ik toch
veel succes aan de herkansers.
|
||||
|
||||
Maandag 25/08 Objectgeoriënteerd Programmaontwerp / Financiële & Economische analyse
Dinsdag 26/08 Ethiek ![]() Woensdag 27/08 Datacommunicatie Donderdag 28/08 Java Maandag 01/09 Visual Basic Woensdag 03/09 Database Donderdag 04/09 Frans/Engels Vrijdag 05/09 Organisatie & Management Dinsdag 09/09 Objectgeoriënteerde Analyse De eerste 3 zijn al vlot verlopen ..... Met Java en Opjectgeoriënteerde Analyse liggen er echter nog gevaarlijke struikelblokken te wachten ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat is er zo grappig aan "ethiek" ? Past wel niet in het rijtje, maar interesseert mij persoonlijk nog het meest op het eerste zicht.
|
||||
|
||||
vwala
![]() weeral eentje achter de rug!! vrijdag nog mondeling voor nederlands dinsdag mondeling opvoedkunde volgende vrijdag verdediging eindwerk en ondertussen beetje lesgeven ![]() En het gaat lukken he!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Een collega van hem sprak mij gisteren aan .... - "Begrijpt u zijn vragen eigenlijk ?" - "Nee ... ik schrijf enkel op wat ik in mijn boek kan vinden(open boek, nvdr.)" - "Wel dan zijn we met 2 die zijn vragen niet begrijpen. Ik geef al 15 jaar ethiek ... En heb heel wat studies achter de rug (in de filosofische richtingen). Maar zijn vragen zijn compleet chinees voor mij." Ik kan me best voorstellen dat ethiek ook zeer nuttig kan zijn in een onderwijsrichting .... Toch vind ik (en samen met mij zowat alle studenten en andere docenten) dat ethiek zoals het op KdG gegeven wordt op zijn zachtst gezegd belachelijk is. Vandaar de ![]()
|
||||
|
||||
Ook net het eerste (Fysica) van vijf achter de rug. Vriendelijke mens moet ik zeggen, gelukkig
![]() Morgen, vrijdag, maandag en de maandag erop de volgende... |
|
||||
|
||||
ik heb er ééntje achter de rug SPAANS, ging redelijk vlotjes
3/9 macroeconomie 5/9 wiskunde 8/9 beleidsinformatica 10/9 microeconomie 12/9 spaans (mondeling) zwaar zwaar zwaar allee de 17de zullen we het weten nu even afzien
![]() Last edited by Maarten; 28-08-2003 at 23:59. |
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag op zijn zachtst uitgedrukt ..... een heel matig exaam gedaan ...
om nie te zeggen slecht ![]()
|
||||
|
||||
IAJ all the way !
![]()
|
|