![]() |
|
|
||||
|
||||
Kartgrid SVR Challenge
Wegens de inschrijvingen van enkele doorwinterde Paddockers
![]() We willen alvast bedanken voor de talrijke inschrijvingen voor deze "verassingsrace". Vorig jaar werd al snel duidelijk tijdens onze meetin in Olen dat het element van verassing op goeie bijval kon rekenen van de piloten. Zo werd het toen een race waarbij niemand wist welke teamgenoot ze zouden toebedeeld krijgen. Ook het voordeel halen uit snelle pitstops was uit den boze, daar zorgde de rasechte "misthoorn" wel voor... wie de details wil kennen moet ze maar eens vragen aan de deelnemers van toen ![]() Enfin, we wilden het dit jaar nog eens overdoen en natuurlijk wordt de race net zoals vorige keer gevolgd door een lekkere fondue waarvoor iedereen kan inschrijven. Ook vriendinnen, vrouwen en maîtresses van piloten zijn dus welkom ![]() Het "persbericht": Quote:
Ik heb naar elk ingeschreven team een mailtje gestuurd met het officiële inschrijvingsformulier in bijlage. Gelieve dit zo snel mogelijk terug te sturen naar Flitser@kartgrid.be zodanig dat we u de betaligsvoorwaarden kunnen doormailen. (betaling dient te gebeuren VOOR 1 november ). Alvast bedankt! Voorlopig ingeschreven teams: BT Racing WesT jVhDesigns.com HUSO Racing Brugse Metten R&T Racing Team Gaas Planchee F1World.be 1 F1World.be 2 Mistery Racing Team 1 Twin Power The Underdogs BruAri Team Mobitel GTO 1 Mobitel GTO 2 Mistery Racing Team 2 Mistery Racing Team 3 2 Freedom piloten (Teamnaam voorlopig onbekend) Extreme Racing AKC Racing
Visit Kartgrid.be Last edited by Flitser; 08-10-2003 at 01:27. |
|
||||
|
||||
Re: Kartgrid SVR Challenge
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: Kartgrid SVR Challenge
Quote:
![]() Deze keer echter geen mishoorn maar iets helemaal anders... nog 45 dagen en ik mag het vertellen ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Misteryracing.com neemt aan deze wedstrijd deel met drie teams, die werden samengesteld door Bart De Beule (waarvoor dank !).
De Teams: Mistery RT1 : Kelly Jamers en Bart De Beule Mistery RT2 : Dieter Dussart en Alain Vandaele Mistery RT3 : Chris De Beule en Klaas Vandenbussche |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |