![]() |
|
|
||||
|
||||
Karting 2006 / Vooruitzichten en reacties.
Aangezien de thread van de makrace volledig wordt volgepropt met bedenkingen over volgend jaar, en niet meer over de race zelf, is het misschien leuk deze thread te starten, waar ieder Mak team van 2005, en nieuwe teams kunnen betwisten welke competitie ze gaan volgen volgend jaar, welke wijzigingen ze zouden willen eventueel etc... Greetz, en tot een volgend raceke tussen het seizoen
![]()
|
||||
|
||||
Gewoon onze site in het oog houden
![]() |
|
||||
|
||||
Goed idee!!!
Zal het goede voorbeeld geven. Volgend jaar rijd ik mee in (in theorie toch, kan altijd veranderen ![]() - kartgridcup: liefst terug met een calamitas team, maar dat zie ik wel in orde komen. Deze competitie staat helemaal bovenaan mijn lijst: ken de meeste deelnemers vrij goed en er wordt best wel snel gereden. - belkart 2006: na het mislukte seizoen van 2005 (voor mij persoonlijk toch) ziet het er voor 2006 veel beter uit. Heb vrij veel vertrouwen in de organisatie en het heeft toch altijd iets extra om in een Belgisch kampioenschap mee te rijden. Normaal doe ik hier dus ook aan mee, in de klasse "heavy" (+85kg) en zelfs met enige ambitie. - en voor de rest uiteraard wat met mijn eigen kart (rotax max) gaan rijden. Hier heb ik nog heel veel bij te leren en dat hoop ik in 2006 toch te doen ![]() |
|
||||
|
||||
Het is eigenlijk nog een beetje te vroeg om dat al te bepalen, omdat er nog niet veel races, kalenders zijn aangekondigd.
Maar normaal gezien zou ik voor de eerste keer willen deelnemen aan het MAK kampioenschap. Verder ook nog een 24 uur race rijden (Olen) En voor de rest wat races met 4everkarting (zijn altijd leuke races), en nog wat races in de indoor karting in Antwerpen. |
|
||||
|
||||
Hi all, Ecurie Raidillon zal volgend seizoen MAK-karting rijden; indien niet teveel overlap met FIA-GT en LMS. Laatste race van MAK bij JPR is ons goed bevallen, dus volgend jaar gaan we er eens een flinke lap op geven
![]() |
|
||||
|
||||
Ik weet het allemaal nog niet. MAK zit er zeker tussen, maar of het een volledig seizoen wordt, weet ik nog niet. Sowieso wil ik niet koste wat het kost de titel verdedigen. De voorbije seizoenen zorgde ik er wel voor dat ik naar de race kon komen, maar dat zal nu niet meer het geval zijn.
Buiten het MAK-kampioenschap zal ik waarschijnlijk aan geen enkel ander kampioenschap deelnemen, buiten een enkele race dan. En enkele races van 4everkarting staan ook wel op het programma. |
|
||||
|
||||
Als de teams van dit seizoen aan de start kunnen komen, en IM racing, en p&p erbij gerekend + enkele nieuwe teams, zoals ik al heb gezien in deze thread, zou het terug een tof kampioenschap kunnen worden met iets meer teams dan gewoonlijk,wat de competitie alleen maar beter kan maken! Want als je slechts met 7 rijders op de baan zit.. :s zoals dit jaar wel eens het geval was... Het is nu nog even wachten,maar wie weet zullen we over"bevolkt" zijn tegen het begin van seizoen 2006
![]()
|
||||
|
||||
Het is weer even geleden. Maar nu seizoen 2006 stilaan dichterbij komt had ik naar Gio toe willen vragen of er al concrete dingen besloten zijn en/of de kalender van 2006 online is? Kan niet wachten om het te bewonderen
![]()
|
|||
|
|||
Wat de kalender betreft, vermoed ik dat Gio wacht tot alle data van de verschillende autosportwedstrijden (oa. BEC) bekend (lees:100% zeker) zijn.Da kan dus nog een tijdje duren...
Kans dat The Old Men er opnieuw bij zijn,is groot,aangezien wij niet kunnen deelnemen aan de kartgridcup (is tijdens de week, en dan moeten wij werken ![]() |
|
|||
|
|||
Rhino Racing zal deelnemen aan het ganse MAK seizoen. Dit keer niet met 2 teams, maar met 3 teams! MS racing wordt immers opgedoekt en volledig overgenomen door Rhino Racing.
Dit kan de concurrentie en competitiviteit binnen de MAK alleen meer ten goede komen. ![]() See ya all! |
|
||||
|
||||
Calamitas racing zal ook vertegenwoordigd worden met zijn 2 betrouwbare teams. We zijn al zeker met 6 teams dan
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wij zijn wel al ingeschreven in de kartgridcup, en k heb zo een vermoeden dat we daar nog enkele MAKkers gaan tegenkomen ![]() |
|
||||
|
||||
rijdt er dit jaar zo een MAK race in bilzen ?
zo ja,mag je 1 enkele race rijden,hoelang duurt zo een race,prijs,...??? |
|
||||
|
||||
Aangezien bilzen een topcircuit is, zal deze volgens mij wel op de kalender staan,die Giovanni binnenkort zal uitgeven. Wss zal de prijsformule hetzelfde blijven, of misschien opslaan, alleszinds +-32 €per persoon voor half uur karten en 15 min chrono + gratis drankje? Dat moet je aan Giovanni vragen. En naar P&p toe,idd we doen ook mee aan kartgrid
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Zoals Stefan reeds aangaf kan ik op dit moment nog geen uitsluitsel geven van de kalender aangezien ik daarvoor afhang van andere kalenders die ondertussen toch wel héél lang op zich laten wachten.
Van zodra er zekerheid is zijn jullie de eersten die het horen ( lezen ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|