De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Slotcars
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-06-2006, 20:47
Lester's Avatar
Lester Lester is offline
De Paddock Regular

Gumball in aanbouw!!!

Ik ben gestart met het Gumball model, het is een SL 500 Brabus geworden.
Ik kocht een 190E 2.5-16 Evo 2 en de SL zat er bij. Door dat we toch race versies maken had ik voor de SL geen doel, tot nu.
De kit is van Fujimi en zit stevig in elkaar de body bestaat uit één geheel op de voorbumper na. Hij is volledig mat gewreven en staat klaar om de grondlaag te krijgen. Welk kleur hij komt weet ik nog niet.

Groeten Johan
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 07:28
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Super keuze!!!! In die Gumball races gaan we eens wat verschillende modellen zien! Een Brabus SL 500 bijvoorbeeld...

Johan, onze gumball wordt ook een succes jong, net zoals die Mini Cup! Moest je weten hoeveel Mini's er al gebouwd zijn volgens onze reglementen...

G.
Old 30-06-2006, 18:03
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Gumball he... Daarvoor heb ik een Shelby Mustang aangekocht, maar niet voor slotcar...

Welke maak je van deze? De versie van die vette Duitser die altijd wilde winnen en zo in België een vrouw aangereden had? Wat is zijn naam weer... Mister Kimble....

grtzz
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 22:42
scoobyfreak's Avatar
scoobyfreak scoobyfreak is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Loeten
Gumball he... Daarvoor heb ik een Shelby Mustang aangekocht, maar niet voor slotcar...

Welke maak je van deze? De versie van die vette Duitser die altijd wilde winnen en zo in België een vrouw aangereden had? Wat is zijn naam weer... Mister Kimble....

grtzz
kim schmith,kweet niet of het juist is geschreven ben ook wel een gumball fan,maar denk dat het moeilijk is om die decals te maaken zou mijn ferrari ook wel nog in gumbal willen zetten.....
Reply With Quote
Old 30-06-2006, 23:08
Lester's Avatar
Lester Lester is offline
De Paddock Regular

Ik maak er mijn eigen versie van, met mijn nummerplaten als het gaat.
Ik denk dat we stickers zullen maken, die bestaan al. Nog juist verkleinen naar 1/24. Dat zal niet zo moeilijk zijn als decals maken, allé denk ik toch. Mijn dierenarts heeft vorig jaar meegedaan met zijn Aston Martin. Ik zal eens foto's vragen in zijn Gumball "livery". Diezelfde Aston Martin hebben we voor een dag mogen lenen voor onze trouwdag. Hier een paar foto's ervan.

Johan.

Last edited by Lester; 30-06-2006 at 23:28.
Reply With Quote
Old 01-07-2006, 02:02
scoobyfreak's Avatar
De Paddock Regular

Hier in roeselare heeft er ook nog een austin martin mee gedaan in gumball maar was een db9 heeft na de "wedstrijd" nog in het stad gestaan met de stickers op, is wel mooi.
Reply With Quote
Old 01-07-2006, 11:32
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by scoobyfreak
Hier in roeselare heeft er ook nog een austin martin mee gedaan in gumball maar was een db9 heeft na de "wedstrijd" nog in het stad gestaan met de stickers op, is wel mooi.

Die van Spillie? LOl, neej da was in Izegem...

Reply With Quote
Old 01-07-2006, 17:50
Lester's Avatar
Lester Lester is offline
De Paddock Regular

Spillie reed toch mee in een gele Hummer? Of had hij al meerdere keren meegedaan?

Groeten Johan
Reply With Quote
Old 01-07-2006, 19:28
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by lester
Spillie reed toch mee in een gele Hummer? Of had hij al meerdere keren meegedaan?

Groeten Johan
Dit jaar deed hij toch mee met zo'n oud VW busje en verkocht hij bananen voor het goede doel
Reply With Quote
Old 02-07-2006, 10:27
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Hij doet al enkele jaren mee...
Reply With Quote
Old 02-07-2006, 12:15
Futse's Avatar
Futse Futse is offline
De Paddock Rookie

SL 500 is idd een superkeuze voor de Gumball. Wordt tijd da we daar ook iets concreets voor afspreken, qua datum en zo.... é Gunther?

Johan, we zullen den beker van de concours d'élégance maar al reserveren zeker... We kunnen er misschien uwe naam al opzetten. Je 635 was echt machtig mooi, verdiend gewonnen op de 10u van Petit Spa. Supergereden ook, spijtig da je nie gans de race kon blijven.

Greetz

Bram
Reply With Quote
Old 02-07-2006, 20:23
Lester's Avatar
Lester Lester is offline
De Paddock Regular

Ja Bram ik vond het ook zeer spijtig heb me enorm geamuseerd en smaakt naar meer...Was blij met de beker.. Ik weet nu ook dat je veel meer moet testrijden en de auto leren kennen qua rijgedrag daarom zal ik spoed steken achter de SL 500 dat ik kan testrijden. De 635 woog te weinig in de boeg.
Groeten Johan
Reply With Quote
Old 04-07-2006, 15:23
scoobyfreak's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Loeten
Die van Spillie? LOl, neej da was in Izegem...

nee was spillie niet, hij heeft al 2 keer mee gedaan met zijne geele hummer en 1 keer mat dat bob marley busje, die heb ik ook ale 2 al gezien maar niet met de gumball stickers! die austin martin is van een baas van een restourant in het stad van roeselare
Reply With Quote
Old 15-07-2006, 18:48
Lester's Avatar
Lester Lester is offline
De Paddock Regular

Weer een beetje verder gedaan aan de SL. Hier heeft hij 3 kleurlagen gekregen (métalic blauw van Tamiya) en één fijne laag vernis.
De raamrubbers, spiegels en grill zijn ook al in het zwart.
De handgrepen moeten met de hand bijgewerkt worden doordat ze iets naar binnen lopen kon ik ze niet goed afplakken. Dan een laag vernis en dan eens kijken als we stickers van de Gumball kunnen krijgen.

Als er iemand een oplossing of suggesties zou weten om de stickers van de Gumball op onze auto's te voorzien, laat maar komen.

Groeten Johan
Reply With Quote
Old 15-07-2006, 19:15
scoobyfreak's Avatar
De Paddock Regular

knap spuitwerk!! en van die gumball decals kun je het altijd eens aan flame vraagen.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules