![]() |
|
|
||||
|
||||
Gumball in aanbouw!!!
Ik ben gestart met het Gumball model, het is een SL 500 Brabus geworden.
Ik kocht een 190E 2.5-16 Evo 2 en de SL zat er bij. Door dat we toch race versies maken had ik voor de SL geen doel, tot nu. De kit is van Fujimi en zit stevig in elkaar de body bestaat uit één geheel op de voorbumper na. Hij is volledig mat gewreven en staat klaar om de grondlaag te krijgen. Welk kleur hij komt weet ik nog niet. ![]() ![]() Groeten Johan |
|
|||
|
|||
Super keuze!!!! In die Gumball races gaan we eens wat verschillende modellen zien! Een Brabus SL 500 bijvoorbeeld...
Johan, onze gumball wordt ook een succes jong, net zoals die Mini Cup! Moest je weten hoeveel Mini's er al gebouwd zijn volgens onze reglementen... G. |
|
||||
|
||||
Gumball he... Daarvoor heb ik een Shelby Mustang aangekocht, maar niet voor slotcar...
Welke maak je van deze? De versie van die vette Duitser die altijd wilde winnen en zo in België een vrouw aangereden had? Wat is zijn naam weer... Mister Kimble.... grtzz |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik maak er mijn eigen versie van, met mijn nummerplaten als het gaat.
Ik denk dat we stickers zullen maken, die bestaan al. Nog juist verkleinen naar 1/24. Dat zal niet zo moeilijk zijn als decals maken, allé denk ik toch. Mijn dierenarts heeft vorig jaar meegedaan met zijn Aston Martin. Ik zal eens foto's vragen in zijn Gumball "livery". Diezelfde Aston Martin hebben we voor een dag mogen lenen voor onze trouwdag. Hier een paar foto's ervan. ![]() ![]() ![]() ![]() Johan. Last edited by Lester; 30-06-2006 at 23:28. |
|
||||
|
||||
Hier in roeselare heeft er ook nog een austin martin mee gedaan in gumball maar was een db9 heeft na de "wedstrijd" nog in het stad gestaan met de stickers op, is wel mooi.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die van Spillie? LOl, neej da was in Izegem... ![]() |
|
||||
|
||||
Spillie reed toch mee in een gele Hummer? Of had hij al meerdere keren meegedaan?
Groeten Johan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hij doet al enkele jaren mee...
|
|
||||
|
||||
SL 500 is idd een superkeuze voor de Gumball. Wordt tijd da we daar ook iets concreets voor afspreken, qua datum en zo.... é Gunther?
Johan, we zullen den beker van de concours d'élégance maar al reserveren zeker... We kunnen er misschien uwe naam al opzetten. Je 635 was echt machtig mooi, verdiend gewonnen op de 10u van Petit Spa. Supergereden ook, spijtig da je nie gans de race kon blijven. Greetz Bram |
|
||||
|
||||
Ja Bram ik vond het ook zeer spijtig heb me enorm geamuseerd en smaakt naar meer...Was blij met de beker.. Ik weet nu ook dat je veel meer moet testrijden en de auto leren kennen qua rijgedrag daarom zal ik spoed steken achter de SL 500 dat ik kan testrijden. De 635 woog te weinig in de boeg.
Groeten Johan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Weer een beetje verder gedaan aan de SL. Hier heeft hij 3 kleurlagen gekregen (métalic blauw van Tamiya) en één fijne laag vernis.
De raamrubbers, spiegels en grill zijn ook al in het zwart. De handgrepen moeten met de hand bijgewerkt worden doordat ze iets naar binnen lopen kon ik ze niet goed afplakken. Dan een laag vernis en dan eens kijken als we stickers van de Gumball kunnen krijgen. ![]() ![]() ![]() ![]() Als er iemand een oplossing of suggesties zou weten om de stickers van de Gumball op onze auto's te voorzien, laat maar komen. Groeten Johan |
|
||||
|
||||
knap spuitwerk!! en van die gumball decals kun je het altijd eens aan flame vraagen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|