In alle stilte heb ik aan de BASTOS / FINA BMW 320i gewerkt, de wagen dat ik in zeer slechte staat op ebay gekocht heb (zie deze thread:
linkie). Het zal nooit een concours d'élégance winnaar worden, maar ik vond het teveel zonde om de wagen geen kans te geven. Daarom ben ik beginnen retoucheren, herdecallen, vernissen, raamrubbers rechttrekken, nieuwe lichtblokken steken, lichtset gestoken... Normaal gezien ging ik hem verborgen houden tot aan de wedstrijd en hem dan gewoon inzetten, maar ik had zin om wat foto's te maken ter voorbereiding van de race en daar paste de wagen uiteraard ideaal in.
Na veel retoucheerwerk ziet de wagen er zo uit:
De voorbumper was blijkbaar niet gelijmd zoals hij moest ook... bij de eerste crash in de testritten ging de bumper er meteen af... terug retoucheren dus... Verder komen de centrale moeren in de velgen nog in een kleur en krijgt de wagen nog sleephaken, een antenne en snelsluitingen. Even ter info... hij gaat snoeihard ook! Hehe... [smiley=smilie_flagge6.gif]
Niet mijn beste werk... (want het is niet echt mijn werk), maar als je weet van waar hij komt:
G.