De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Slotcars
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 14-05-2007, 09:01
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2005
Location: Gent
Posts: 1,035
BMW 320i FINA / BASTOS

In alle stilte heb ik aan de BASTOS / FINA BMW 320i gewerkt, de wagen dat ik in zeer slechte staat op ebay gekocht heb (zie deze thread: linkie). Het zal nooit een concours d'élégance winnaar worden, maar ik vond het teveel zonde om de wagen geen kans te geven. Daarom ben ik beginnen retoucheren, herdecallen, vernissen, raamrubbers rechttrekken, nieuwe lichtblokken steken, lichtset gestoken... Normaal gezien ging ik hem verborgen houden tot aan de wedstrijd en hem dan gewoon inzetten, maar ik had zin om wat foto's te maken ter voorbereiding van de race en daar paste de wagen uiteraard ideaal in.

Na veel retoucheerwerk ziet de wagen er zo uit:














De voorbumper was blijkbaar niet gelijmd zoals hij moest ook... bij de eerste crash in de testritten ging de bumper er meteen af... terug retoucheren dus... Verder komen de centrale moeren in de velgen nog in een kleur en krijgt de wagen nog sleephaken, een antenne en snelsluitingen. Even ter info... hij gaat snoeihard ook! Hehe... [smiley=smilie_flagge6.gif]

Niet mijn beste werk... (want het is niet echt mijn werk), maar als je weet van waar hij komt:







G.
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.