![]() |
|
|
||||
|
||||
The one and Only DTM prono !!!
In navolging van de F1 prono lijkt het me leuk voor dit weekend eens een DTM prono te houden
net zoals bij F1-Prono gewoon gokken op pole tijd en een top 6 posten voor de race van zondag (let wel voor de grote race) niet voor de Qual race ! ge kunt posten tot 13.00 ZATERDAG !
Last edited by JPMontoya; 02-05-2002 at 21:13. |
|
||||
|
||||
![]()
Kzou niet weten op wie te gokken. Ik zeg alleen maar "ALLEZ JEAN!!!!!!!!!!!!!! Donne moi ton casque......"
|
|
|||
|
|||
Lijkt me eerder een Audi-circuit... en als je naar hun prestatie kijkt 2 weken geleden lijkt dit me de grote favoriet.
|
|
||||
|
||||
na morgen gaan we al veel meer kunnen zeggen
is er trouwens iemand die morgen (vrijdag dus) naar Zolder gaat ?
|
||||
|
||||
Zo te zien zal het wel een een-tweetje van Audi worden, of zou Jean D'Avignon daar een ster kunnen tussensteken...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Ik probeer morgen dus op plaatsen te komen die me zondag waarschijnlijk te druk zijn........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik ook!
|
|
|||
|
|||
Ik zal drie dagen op post 6 vertoeven. Waarschijnlijk moeilijk te bereiken voor de andere Paddockers. En voor mij zal het even moeilijk zijn om te verplaatsen in de richting van de paddock...
We lezen elkaar dan wel via het forum. Have fun C U |
|
||||
|
||||
schrijf maar op ... 1-2 voor Audi ...
welke piloten ??? euhm, kzout nie weten ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik verwacht ook weer de Audi's voorin, maar Opel maakt ook een kans met Scheider en Reuter. En natuurlijk nooit Schneider uitsluiten.
|
||||
|
||||
Net zoals ik verwachte zitten Opel en Audi voorin.
Mijn top 6: 1)Aeillo 2)Scheider 3)Menu 4)Ekstrom 5)Reuter 6)Schneider pole: Aiello: 1:27:952
Porsche 917: The greatest racing car ever Last edited by Porsche917; 04-05-2002 at 14:26. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|