![]() |
|
|
||||
|
||||
big news van Ferrari!!!
World champion Michael Schumacher and Brazilian team-mate Rubens Barrichello have agreed new contracts with Ferrari, the Italian Formula One stable announced Tuesday.
German ace Schumacher has extended his stay until 2004 while his South American team-mate has been confirmed for next season only, which will become his third year with Ferrari. ==> dus schumi nog tot en met 2004, da zijn dus na dit jaar nog 3 wereldtitels!!! ;-) j/k airco
|
||||
|
||||
Volgens mij gaat hij tot vijf, en is hij dan schuppes!
Dan is hij "Le Professeur" voorbij en evenaart hij Fangio.
|
||||
|
||||
bwa verbreken is ook altijd wle knap he!!
![]()
|
||||
|
||||
Ik help het u hopen
![]()
|
|||
|
|||
Schumacher zal dit jaar wel en grote kans maken maar de jaren nadien met de opkomende talenten (mOntoya, Raikkonen en Heidfeld)? Dat zou ik wel willen zien!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ha de mannen, na al dat gezeik op Sport24.be ben ik het daar officiëel afgetrapt. Ik vroeg mij al af waar ge allemaal naartoe waart. Blijkbaar zit ge allemaal hier. Dus als het goed is zal ik hier nog vaak komen !
|
|
||||
|
||||
Nog 3 jaar........
![]() ![]() Pls Montoya ea, help ons!!!!!!!!!! ![]()
|
||||
|
||||
Ja, de aflossing van de wacht is op komst. Die vier bijkomende titels kunt ge vergeten Airco.
Gelukkig maar als ge het mij vraagt. Alleen al omdat het anders wel heel eentonig zou zijn. En Barrichello kan een eventuele nr. 1-status na een vertrek van Schumel ook wel op zijn buik schrijven.
|
||||
|
||||
Ik voorspel dat Montoya de eerstvolgende wereldkampioen wordt na Schumacher/Coulthard (die 2 zijn er nog niet uit). Of dat volgend jaar al is valt nog te bezien, maar hij is de enige echte opvolger van Schumel en ik gun het hem van harte, al was het alleen al maar vanwege zijn sappig Engels met "Senna-accent"...
En voor mij is het duidelijk dat Häkkinen (alhoewel hij het zelf nog niet beseft blijkbaar) dit jaar geen WK wordt, en aangezien hij volgend jaar (zelfs dit jaar al) alleen maar MEER concurrentie gaat krijgen, blijft hij op zijn 2 titels steken. Schumel blijft op 3 als Coulthard dit jaar WK wordt. In het andere geval blijft hij zeker steken op 4. 5 titels is de dag van vandaag een utopie geworden, de tijden zijn t.o.v. Fangio's tijd erg veranderd en vergeet niet dat er naast Montoya NOG kapers op de kust zijn!!! |
|
||||
|
||||
élaba élaba, allemaal een WARM WELCOME aan SAVI eh mannen !
Ook nog een oude -de pits- gediende die het daar danig op z'n heupen kreeg ![]() Glad that you join us, Savi ! ![]()
|
||||
|
||||
Same here Savi!
Blij dat je tot inkeer gekomen bent LOL |
|
||||
|
||||
zo onmogelijk zou ik het niet noemen sennake!!!
Dit jaar zie ik schumi vrij vlot wereldkampioen worden!! De Ferrari lijkt mij van prestaties het meest constant, en is bovendien nog een van de betrouwbaarste auto's van het veld!! En eens dat je aan 4 bent kan 5 ook!! Ferrari zal volgend jaar heus wel weer bij de beste teams behoren, dus waarom een 5e dan tegenwoordig zo onmogelijk is begrijp ik niet echt!!! Natuurlijk is Schumi er nog niet, maar als hij dit seizoen wereldkampioen wordt zie ik het wel gebeuren!! airco
|
||||
|
||||
ik zie het dit jaar zelfs al niet gebeuren, laat staan volgend jaar...
|
|
|||
|
|||
airco, je zegt daar van 'constnate prestatoes' maar ik denk dat DC als enige dit seizoen is die altijd in d epunten reed....
Maar schumi wordt wel wereldkampioen, Barrichello zie ik in geval van nood DC ervan afrijden, hij heeft dat in het begin van het seizoen toch al geoefend... :-))) |
|
||||
|
||||
Quote:
en euhm...de ferrari is nie zo uitstekend (de mclaren ook nie, morkom) de ferrari verslijt banden dat et nie normaal is verbruikt volgens mij meer dan mclaren (of mclaren heeft nen grotere tank) zijn teveel bezig me andere zever ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|