De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-11-2005, 09:18
Frederik's Avatar
Frederik Frederik is offline
De Paddock Rookie

MAK 2005: race - F.K.I Machelen, 26 November 2005

Hello.Vermits de tijd zo vliegt vind ik het niet ongepast een nieuwe thread te openen. Vuur de vragen en antwoorden maar af.Om te beginnen,en vooral naar Giovanni gericht, wie is die 3e hond Veel succes iedereen op fki,behalve ;-) Bye
Old 14-11-2005, 03:00
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Ik doe ook terug mee. Als er dus een team een piloot nodig heeft, laat het dan hier maar weten. Indien alle teams voltallig zouden zijn, rijd ik wel een uurtje alleen.
Reply With Quote
Old 14-11-2005, 14:33
Frederik's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by speesman
Ik doe ook terug mee. Als er dus een team een piloot nodig heeft, laat het dan hier maar weten. Indien alle teams voltallig zouden zijn, rijd ik wel een uurtje alleen.
Zou dit de 3e hond kunnen zijn hehe. Als ge het maar spannend maakt à la Bilzerkarting Greetz
Old 14-11-2005, 22:56
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Tja, voor calamitas 1 is het simpel: een podium is een must en een overwinning zou meer dan welgekomen zijn. Maar ik hoop niet te vroeg, want dan loopt t allemaal mis.
Reply With Quote
Old 14-11-2005, 23:12
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
vermits het machelen is neem ik aan dat we ook allemaal buiten willen rijden?

Reply With Quote
Old 15-11-2005, 09:20
Frederik's Avatar
De Paddock Rookie

Inderdaad,maar de mening van karel deel ik toch niet,met name dat het zo nat mogelijk mag zijn Het circuit is zo leuk als het droog is voor de bochten in te rijden. We zullen zien wat de weergoden beslissen Greetz
Old 15-11-2005, 09:39
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

Het mag inderdaad wel eens regenen. De voorbije seizoen was er altijd 1 natte koers en we hebben er dit jaar nog geen gehad. Op die manier worden zeker het meest complete team beloond.

FF
Old 20-11-2005, 11:12
Frederik's Avatar
De Paddock Rookie

Weer de alom bekende vraag: is er al iemand gaan testrijden, zodat er een mogelijke richttijd is? Anders ga ik maar in het ongewisse rijden Greetz
Old 20-11-2005, 12:41
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Frederik
Weer de alom bekende vraag: is er al iemand gaan testrijden, zodat er een mogelijke richttijd is? Anders ga ik maar in het ongewisse rijden Greetz
Ik ga mijn tijd niet geven, aangezien die niet relevant is. Het had geregend en door de clubrace was het dus ook nat binnen.
Voor zij die op regen hopen, ik zou maar tweemaal nadenken vooraleer je dat zegt. Deze karts + regen = hel. Dave, Frederik, Mike en Jurgen kunnen wel bevestigen dat dit heel nerveuze karts zijn als je bruut remt. Combineer dat met een natte ondergrond en je weet wel wat er van komt.
Reply With Quote
Old 22-11-2005, 18:27
stefco stefco is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Misschien een beetje laat, maar The Old Men zoekt nog een piloot
Reply With Quote
Old 22-11-2005, 19:59
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Quote:
Originally Posted by stefco
Misschien een beetje laat, maar The Old Men zoekt nog een piloot
Is nog niet te laat, aangezien er nog geen enkel team had gereageerd op mijn post.

Ik rijd dus terug voor de old men (en dit zal dan ook ineens de eerste keer dit seizoen zijn dat ik 2 opeenvolgende races voor hetzelfde team rijd ).
Reply With Quote
Old 22-11-2005, 20:28
stefco stefco is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Ik rijd dus terug voor de old men (en dit zal dan ook ineens de eerste keer dit seizoen zijn dat ik 2 opeenvolgende races voor hetzelfde team rijd ).
Toch niet, je rijdt voor The Old Men 2 , weliswaar met dezelfde piloot, maar voor ons tweede team
Ik wil de traditie niet breken
Reply With Quote
Old 23-11-2005, 13:34
Frederik's Avatar
De Paddock Rookie

Ik kom nog eens iets zeggen. Ik had willen vragen aan alle piloten wat zij er van vinden een ander jaarprogramma op te stellen dan het huidige. Mijn doel, meer races, 2uurs endurances,...: alvast meer variatie in het rijden zodat het kampioenschap op verschillende manieren kan beslist worden. Zoals vb werken in klassen, of kwalificatie regels wijzigen. Zoals ik leuk vond op de enigste 8uurs die ik heb gereden, en zoals het in de meeste autosporten aan toe gaat: 1 warmup lap, 1 effectieve chronorit, en 1 uitbolronde. Dit verhoogt weer de spanning en is niet zozeer het talent wat telt, maar de portie geluk om op 1 ronde een schappelijke tijd neer te zetten.

Waar ik op aan wil is het kampioenschap naar volgend jaar spannender maken, opdat het zo meer volk kan lokken, en het een superkampioenschap wordt! Enige opmerkingen of suggesties tav. Giovanni zijn welkom
Old 23-11-2005, 14:52
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

MMm misschien het lidgeld voor 1 deelname achterwege laten ? Zo vind je rapper een invaller voor als iemand eens niet kan. Een enduranceke kan ook wel fijn zijn. Maar zou het dan op 2 uren maximum zetten. Zo kan je met je vaste teamgenoot die 2 uren race aanvangen en moeten de verschillende teams niet gaan samenhokken.
Old 23-11-2005, 16:58
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Frederik
Ik kom nog eens iets zeggen. Ik had willen vragen aan alle piloten wat zij er van vinden een ander jaarprogramma op te stellen dan het huidige. Mijn doel, meer races, 2uurs endurances,...: alvast meer variatie in het rijden zodat het kampioenschap op verschillende manieren kan beslist worden. Zoals vb werken in klassen, of kwalificatie regels wijzigen. Zoals ik leuk vond op de enigste 8uurs die ik heb gereden, en zoals het in de meeste autosporten aan toe gaat: 1 warmup lap, 1 effectieve chronorit, en 1 uitbolronde. Dit verhoogt weer de spanning en is niet zozeer het talent wat telt, maar de portie geluk om op 1 ronde een schappelijke tijd neer te zetten.

Waar ik op aan wil is het kampioenschap naar volgend jaar spannender maken, opdat het zo meer volk kan lokken, en het een superkampioenschap wordt! Enige opmerkingen of suggesties tav. Giovanni zijn welkom
Meer variatie is altijd leuk, maar het moet voor Giovanni wel organiseerbaar blijven, er moet toch heel wat tijd ingestoken worden voor afspreken maken met de kartings,...
Ikzelf had graag een volledig seizoen gereden (maar mijn kuitspier besliste daar anders over ) maar ik vind het seizoen iets te lang worden.
Persoonlijk vind ik punten geven bij de chrono's al een stap in de goede richting, één (of maximum 2) 2u wedstrijden moet ook wel te doen zijn en dan nog 6 of 7 gewone wedstrijden.
Het systeem van volledig lidgeld ook al rijd je maar één wedstrijd vind ik ook niet goed, we hebben het dit jaar aan de lijve ondervonden, en het is niet plezant naar huis rijden met iemand die dat niet wist en toch de volle pot moest betalen (het zal waarschijnlijk wel ergens in het reglement staan, maar dan nog, één uitzondering per jaar zou toch moeten kunnen)

Voor de rest hoop ik de komende 2 wedstrijden aan de start te staan, maar 't zal een "last minute" beslissing worden
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules