De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 17-10-2005, 07:07
gouwyf's Avatar
gouwyf gouwyf is offline
De Paddock Rookie

Exclamation 11de GP Marc Goossens - 27 november 2005

Op 27 november 2005 gaat bij JPR Kart Belgium in Sint Niklaas de 11de grote prijs Marc Goossens door. Deze race is een organisatie van de Fanclub Marc Goossens.

De formule is dezelfde dan de voorbije jaren :
  • Iedereen rijdt minstens 2 reeksen van 15 minuten. De snelste piloten gaan door naar de volgende ronde

• Deelname : 30 € per persoon
    Karting + spaghetti : 35 € per persoon
    Spaghetti zonder deelname (voor de supporters): 7 € per portie

Leden van de fanclub kunnen op vertoon van hun lidkaart gaan trainen voor 12,50€ per rit in de plaats van 15€ per rit. Hier bovenop krijgen de leden van de fanclub die geen lidkaart hebben van JPR Kart ook gratis een lidkaart ter waarde van 2,50€.

Inschrijven kan bij Martine Vanderbiesen op het nummer 011 74 46 24 of via email

Indien u meer informatie wenst kan u ook terecht op de website van de Fanclub Marc Goossens.
Reply With Quote
Old 19-10-2005, 19:54
Yannick R's Avatar
Yannick R Yannick R is offline
De Paddock Regular

Is de hoofdprijs een zitje in een FR1600 ?
Old 31-10-2005, 18:57
4ever_karting's Avatar
4ever_karting 4ever_karting is offline
De Paddock Rookie

Ok, 5 piloten van zaterdagavond zullen al meedoen aan de 11e GP. Er zullen nog wel inschrijvingen volgen.

Groeten,

Frederik
Old 05-11-2005, 12:21
4ever_karting's Avatar
De Paddock Rookie

Verschillende piloten van 4ever Karting hebben zich reeds ingeschreven. Het is sowieso een interessante GP voor elke karter waarbij je je individueel eens goed kan meten met andere piloten.

Vermeld 4ever Karting bij je inschrijving en ontvang zo ook een kleine verrassing op 27 november. En daarna samen nog gezellig spaghetti eten. Echt plezant!

Groeten,

Frederik
Old 21-11-2005, 21:54
4ever_karting's Avatar
De Paddock Rookie

Nog enkele dagen te gaan en dan rijden we op zondag de GP Marc Goossens.

Tientallen karters staan intussen al klaar om het tegen elkaar op te nemen in de kwalificaties en door te gaan naar de finale. Alles wordt afgesloten met een gezellige spaghetti.

Het is een aanrader voor elke karter om zich hier eens te testen. Inschrijven kan nog steeds bij mevr. Martine Vanderbiesen.

Groeten,

Frederik
Old 22-11-2005, 18:44
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by 4ever_karting
Nog enkele dagen te gaan en dan rijden we op zondag de GP Marc Goossens.

Tientallen karters staan intussen al klaar om het tegen elkaar op te nemen in de kwalificaties en door te gaan naar de finale. Alles wordt afgesloten met een gezellige spaghetti.

Het is een aanrader voor elke karter om zich hier eens te testen. Inschrijven kan nog steeds bij mevr. Martine Vanderbiesen.

Groeten,

Frederik
Weet je toevallig iets van het aantal deelnemers? Want andere jaren is't altijd "bakske vol"
Reply With Quote
Old 22-11-2005, 20:00
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Ik doe trouwens ook mee aan deze race (pas vorige week beslist om deel te nemen).
Reply With Quote
Old 22-11-2005, 21:31
4ever_karting's Avatar
De Paddock Rookie

Qua inschrijvingen zaten ze vorige week rond de 40 karters. Dat vind ik zeker nog kunnen, want je kan makkelijk met 15-20 man een sessie rijden.

Grtz,

Frederik
Old 22-11-2005, 22:03
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by 4ever_karting
Qua inschrijvingen zaten ze vorige week rond de 40 karters. Dat vind ik zeker nog kunnen, want je kan makkelijk met 15-20 man een sessie rijden.

Grtz,

Frederik
Ik denk wel dat er nog redelijk wat karters zich de dag zelf zullen melden. Vorig jaar waren we met een 96 karters geloof ik...ben benieuwd of we dat aantal terug halen.

Hopelijk kan ik meedoen want heb een gebroken rib overgehouden aan de KS Motorsport 4-uren karting jammer genoeg. Er was er ้้ntje die mij niet zo 'fair' voorbijstak waardoor ik de vangrail inging... Maar ach, we zwieren daar tape rond met een ribbeschermer erover en ff tandenbijten!

C you all on Sunday!

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 23-11-2005, 18:29
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ik heb ook nog niet vernomen hoeveel inschrijvingen er gaan zijn, maar de voorbije jaren hebben we altijd op een mooi deelnemersveld mogen rekenen, soms zelfs meer dan 100 personen, en dan begint het wel druk te worden ja.

Ik doe ook weer mee, maar dit jaar ben ik niet kunnen gaan 'trainen'. Maar naar 't schijnt ligt het circuit nog steeds zoals vorig jaar, dat moet er dan toch al iets rapper terug inzitten...
Old 23-11-2005, 19:54
kartmonster's Avatar
kartmonster kartmonster is offline
De Paddock Rookie

Nu zelfs al reclame voor de GP marc goossens op de radio.
Vooral het openingszinneke... Voor de echte snelheidsduivels
Old 24-11-2005, 09:42
4ever_karting's Avatar
De Paddock Rookie

Awel, dat vind ik nu eens goed, ze. Ik vind dat de auto- en motorsport veel te weinig op tv en radio () komt.

Voetbal, wielrennen en tennis moeten we met z'n allen volgen, maar andere sporten zoals karting, badminton, muurklimmen, whatever, ... daar hoor of zie je niks van. Wij hebben een redelijk monotoon sportbeeld: voetbal, wielrennen en tennis.

Je moet telkens al naar specifieke programma's kijken om de autosport wat te kunnen volgen en ik zou er alles aan doen om de auto- en motorsport meer in de kijker te werpen: interessant voor alle partijen, zowel sponsors, deelnemers als publiek.

Grtz!

Frederik
Old 27-11-2005, 21:16
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Quote:
Originally Posted by speesman
Ik doe trouwens ook mee aan deze race (pas vorige week beslist om deel te nemen).
Het is niet echt een succes geweest vandaag. Zowel niet voor mij, als voor de andere paddockers. Allemaal (tenzij ik iemand over het hoofd zie) zijn we geveld door pech en heeft er niemand de halve finale gehaald. Terwijl we daar toch allemaal in thuis hoorden (naar mijn bescheiden mening ).

Iets te snel ingeschreven en daardoor al in heat 1 moeten starten op een koude piste met koude karts. Niet ideaal!! Deze eerste heat verloopt wel zeer goed voor mij en kon de 4de tijd rijden (tussen een heleboel toppers, dus was daar heel tevreden mee). Maar de tijden uit onze eerste heat werden makkelijk verbeterd naargelang de piste en de karts warmer werden. En waar ik voor vreesde, gebeurde ook in de 2de heat. Omdat er maar 18 karts klaarstonden, kregen ik en Stefan een koude reservekart. Bovendien was die reservekart ongelooflijk slecht. Kon dan ook absoluut niet in de buurt van de rest geraken en het trieste gevolg was uitschakeling in de eerste ronde. Was ik wel teleurgesteld mee, want hoopte toch minstens in de halve finale te eindigen.
Reply With Quote
Old 27-11-2005, 22:15
stefco stefco is offline
De Paddock Rookie

Smile

Quote:
Originally Posted by speesman
Maar de tijden uit onze eerste heat werden makkelijk verbeterd naargelang de piste en de karts warmer werden. En waar ik voor vreesde, gebeurde ook in de 2de heat. Omdat er maar 18 karts klaarstonden, kregen ik en Stefan een koude reservekart. Bovendien was die reservekart ongelooflijk slecht. Kon dan ook absoluut niet in de buurt van de rest geraken en het trieste gevolg was uitschakeling in de eerste ronde. Was ik wel teleurgesteld mee, want hoopte toch minstens in de halve finale te eindigen.
Tja, ook ik ben ontgoocheld (reed in dezelfde manches van Dave), want een tijd van 45"050 was voldoende voor een halve finaleplaats (iets wat normaal gezien zeker binnen onze mogelijkheden moet liggen).
Een kleine troost, Marc Goossens himself raakte pas tijdens de tweede sessie in de halve finales, maar had nooit uitzicht op een finaleplaats!
Zelfs hij kan met een minder goeie cart de meubels niet redden
Reply With Quote
Old 27-11-2005, 22:17
stefco stefco is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by stefco
Tja, ook ik ben ontgoocheld (reed in dezelfde manches van Dave), want een tijd van 45"050 was voldoende voor een halve finaleplaats (iets wat normaal gezien zeker binnen onze mogelijkheden moet liggen).
Een kleine troost, Marc Goossens himself raakte pas tijdens de tweede sessie in de halve finales, maar had nooit uitzicht op een finaleplaats!
Zelfs hij kan met een minder goeie cart de meubels niet redden
Ondanks de mindere prestatie, ben ik volgend jaar zeker opnieuw van de partij, want ondanks het grote aantal deelnemers (+/-70) verliep de organisatie vlekkeloos.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules