![]() |
|
|
||||
|
||||
MAK-Karting: Race 2 - F.k.i, Machelen: 15 April 2006
Hello. Vermits de voige thread zich maar bleef opstapelen heb ik ,zoals vroeger de gewoonte was,een nieuwe gemaakt waar alle commentaar van voor en na de race kan geplaatst worden.
En beginnend punt is de vraag of het niet mogelijk is deze keer een sprintrace te rijden. Als we buiten rijden is er misschien plaats genoeg? Sorry dat ik er blijf over doordrammen, maar ik heb graag veel verkeer ![]()
|
||||
|
||||
Het zou wel een leuk idee zijn, enkel moet er dan wel gekeken worden hoe er punten gaan gegeven worden.
Ik ben alleszins klaar voor de race, maar ik denk Frederik ook ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb toch liever een race van een uur, heb het niet zo voor sprintraces
Is er al iets bekend hoeveel teams er meedoen nu zaterdag, (en zoja, welke teams?) |
|
||||
|
||||
Ik zal aanwezig zijn maar ik heb geen teammaat voor zaterdag, dus al er iemand zich geroepen voelt?
![]() Ik heb namelijk nog nooit in Machelen gekart en hoop dat ik het een uur volhou... |
|
||||
|
||||
Ik denk dat er mensen genoeg zijn om een team te vormen. Mijn mailbox zit al stampvol met mensen die vragen bij hun te komen rijden (maar heb al beloofd om in te vallen bij the old men). Check pb.
|
|
||||
|
||||
@ Belle: kan je wat meer info geven over de wedstrijd in FKI, zou wel willen meedoen. Kan best nog wat oefening gebruiken voor de Belkart wedstrijd op FKI volgende week.
Misschien weet je wel wie ik ben, ik zat op het Umicoreteam tijdens de 4-urenwedstrijd van Mark Goossens in JPR (zwart pak,witte helm). Laat je iets weten..... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het binnenparcours is veranderd tov woensdag, dus oefening komt zeker van pas. Misschien tot morgen op de piste. Wat info over MAK races int algemeen: - 10 min kwalif + 60 min race - prijs is 70 euro - liefst in teamverband te rijden, maar alleen rijden mag eventueel ook |
|
||||
|
||||
@ speesman :merci voor de info....tzijn toch altijd dezelde die gaan oefenen hé!!!
Hoe is het nog geweest woensdag? |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er een 40.7 kunnen uitpersen (snelste tijd in de race was 40.3, dus zat wel goed met mijn tijd). Kart was wel redelijk goed, enkel schoof ze vrij hard. |
|
|||
|
|||
Frankske van het weer voorspelt na de middag zware regenbuien
![]() |
|
||||
|
||||
is de wedstrijd vanavond zeker binnen en buiten ??
|
|
||||
|
||||
Dat zou ik niet met zekerheid durven zeggen, maar hoop er wel op.
|
|
||||
|
||||
En als het regent, wordt er dan nog steeds op slicks gereden?
![]() Het begint al een beetje te kriebelen, het wordt tenslotte mijn eerste mak-karting ooit vanavond...ben eens benieuwd... Ik zal aantreden onder 'The Curbies 2'. Laten we er een sportieve race van maken! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij indoorkarting wordt er enkel met slicks gereden, onafhankelijk van het weer. En FKI in de regen is heel, heel, heel, ..., heel glad ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dan wordt het maar eens lekker driften met een kart! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|