![]() |
|
|
|||
|
|||
intresse in simracing? lees dat dit even
Hoi iedereen,
Wil je ook racen maar je hebt de zin niet om zoveel geld te spenderen aan een echte racewagen te kopen. Nu kan je mss eens gaan kijken op de volgende site www.limracing.be. We racen vooral met GTR2 en R-factor ook hebben we onze eigen online servers. Eentje voor GTR-2 en eentje voor R-factor. Nu we zijn eigenlijk op zoek naar nieuwe serieuze drivers voor onze cups. Ben je geintresseerd? je kan contact met ons opnemen via het forum of voor meer info mailen naar jochen eljochie@telenet.be cu on the race track ![]() |
|
|||
|
|||
Op welke dagen rijden jullie eigenlijk?
|
|
||||
|
||||
Ik wil opzig wel meedoen met de Megane Cup. Maar de eerste race lukt denk ik zoiezo niet. Das op 21 okt en dan ben ik namelijk in zolder bij de Fia GT.
|
|
||||
|
||||
Als je skins nodig hebt laat het me weten
|
|
||||
|
||||
@S.Claeys: Wij rijden op zondagavond.
@Jorrit: Beste Jorrit, wij hebben gezien dat je je registreerde op ons forum. Mag ik je vragen om ons alle gegevens te bezorgen zodat we contact met je kunnen opnemen. Grtz, Limracing crew. www.limracing.be |
|
||||
|
||||
![]() Welcome to the new-look Racing-Centre! We hope you enjoy the new site and it’s interface, which has many more features than before, like Live View. Please ask any of the admin’s for further assistance on how to work your way around as it can be a little confusing at first. Anyway here is how we intend to kick-off with this new system by introducing a new concept here at racing centre We are going to run two mini championships, the driver with the most total points from the two championships added together will become the ultimate champion! The two championships are; Megane Endurance and Porsche Mobil 1 Supercup. It is not currently clear on what tracks and driving aids we will use yet as that is up for discussion. So if you are interested then get yourself signed up now at Racing-Centre PS: Some trouble with the .com domain at this moment . Please use http://www.racing-centre.net/ |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|