![]() |
|
|
||||
|
||||
Honda CX500 Turbo - 1983 - Tamiya - 1/12
Quote:
Inderdaad, en laat dat nu net de reden zijn waarom het model een beetje op zich laat wachten. Ik ben namelijk al een week bezig met interieurwerken (oude tapisplein verwijderen, behang afsteken, nieuw behang aanbrengen, behang schilderen, laminaatparket leggen) aan onze bibliotheek. De eerste 2 dagen waren trouwens exclusief gevuld met het verhuizen van mijn 6000 stripverhalen. Maar aangezien dit een WIP-thread is zal ik gewoontegetrouw toch enkele foto's posten van de gepresteerde werkzaamheden so far: Ben ik nu klaar? Neen, want ook onze slaapkamer en mijn computerkamer/modelbouwmuseum moeten nog aangepakt worden. Vooral deze laatste kamer bezorgt me slapeloze nachten, want het verhuizen van mijn 1500 modellen is iets waar ik echt niet naar uit zit te kijken, en ik weet nagenoeg zeker dat er enkele zullen sneuvelen in de verhuis... ![]() Maar ook aan de Honda zelf is tussen het werken door toch wel een beetje geknutseld: de bodyparts zijn al voorbereid, geprimed en in de lak gezet, waarna de decals aangebracht werden. Daarna heb ik er een laag Gunze Sangyo vernis overheen gezet, en momenteel ben ik een beetje aan het twijfelen of er nog een tweede laag nodig is. Hiervan kan je binnenkort foto's verwachten (ik wil de boel nog een beetje laten drogen)... Wordt dus vervolgd! |
|
||||
|
||||
En dat noemen ze nu "genieten van mijne verlof"
![]() Overigens wens ik je veel succes met de verhuis van je modellen.Hopelijk zonder "slachtoffers", want dat zou zonde zijn.
|
||||
|
||||
Amai...6000 stripverhalen en 1500 modellen...wanneer hebt ge tijd om deze te combineren
![]() Verbouwen...ik ken er alles van. Zal ook eens wat posten van mijn geleverder werk hier. Ook ik heb een nieuwe modelbouwkamer gemaakt hier in huis. Succes met de Honda en de verhuis. Hopelijk zijn er niet te veel incidenten en kunnen alle modellen heel-carrosseries teruggeplaatst worden! Tom |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|