![]() |
|
|
||||
|
||||
Probleem met GTR
Ik heb dit spel een tijd geleden op E-bay gekocht, maar na het installeren en bij het starten van het spel raak ik niet verder dan "checking disc" (na het ingeven van de installatie-code).
Iemand dit al voorgehad ? Of spel weggooien ? |
|
||||
|
||||
Heb je al herstart? Want je moet eerst herstarten voor het werkt.
|
||||
|
||||
Yep, herstart, opnieuw geïnstalleerd, ...
been there, done that ![]() Misschien daarmee dat het te koop stond, ga ik maar een andere versie zoeken |
|
|||
|
|||
Is het dus al geinstalleerd of niet?
Of is het de disc aan het checken voor je wil spelen? Gebruik je Vista? Voor GTL is er bv een vista patch omdat die moeilijk doet met starforce,... misschien is er voor GTR ook zoiets. |
|
||||
|
||||
Sorrry voor het late antwoord, maar ik zat een paar dagen zonder internet (huisje gekocht en erin getrokken
![]() Nee, het spel is al geïnstalleerd en ik heb Windows XP. Ik krijg de melding wanneer ik het spel wil starten. Greetz, Jerre |
|
||||
|
||||
Probeer anders contact op te nemen met simbin.
|
||||
|
||||
Ik heb GTR nog niet direct terug gevonden in mijn verhuisdozen, zodra ik meer nieuws heb (lees: terug kunnen testen heb) laat ik iets weten
![]() |
|
||||
|
||||
Met die tip van de gekraakte versie te downloaden is het niet gelukt.
Ik zal 's proberen Simbin te contacteren |
|
|||
|
|||
Is je pc zwaar genoeg?
|
|||
|
|||
Ja, hij moet toch minstens 2KG wegen denk ik hoor.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb dat met GTR1 vroeger ook vaak gehad. Dat is de beloning van de spelmakers voor de mensen die hun producten nog kopen
![]() Als je de game legaal bezit, zou ik gewoon de no-cd exe downloaden van het internet en proberen. |
|
||||
|
||||
![]()
|
|