![]() |
|
|
||||
|
||||
Zolder 10 Hours 2010........
Bij deze is de tijd misschien rijp om een thread te openen voor de laatste race van het seizoen. We gaan mooi volk over de vloer krijgen met Audi-piloot Marcel Fässler bij WRT en Porsche-piloot/GT2-klasse 24h LM winnaar Marc Lieb! Dat kan wel eens vuurwerk gaan geven
![]()
|
||||
|
||||
Ik ga tegen de avond wel eens kijken, en als het kan ook overdag. Leuk dat er een aantal toppers aan de start staan buiten de regulars.
|
|
|||
|
|||
Zo te zien echt 10 uur van Zolder weertje zaterdag.Ben eens benieuwd naar de ontknoping.Hopelijk zijn de porsche's en Audi's reglementair in orde.Zou wel eens spannend kunnen worden met het regenweer en een vol startveld.
|
|
|||
|
|||
Naar een deelnemerslijst is het ook weer zoeken ...
|
|
|||
|
|||
Ik ben daarstraks even in Zolder gaan kijken, en wat ik daar nog gezien van wagens die niet het volledige belcarkampioenschap gereden hebben zijn onder andere: renault megane btcs, één kia, een clio 2(vorig jaar dsmec), rudolph racing met de corvette en clio, de bmw gt4 van dvb(denk ik), de bmw van moore, de porsche nr 34 van de 24uren van speedlover.
Misschien dat enkele hiervan nog mee gaan rijden.
|
|||
|
|||
Ook geen Ks Bmw in de 10 uur?Dacht ergens gelezen te hebben dat ze één en misschien 2 wagens gingen inzetten.Wel tof dat Moore terug de weg naar de belcar gevonden heeft.
|
|
||||
|
||||
BMW's van KS zouden te koop staan
Zie http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=20091 |
|
||||
|
||||
Er staat naast ons (Scuderia Monza - Porsche #12) een duitse BMW M3 Ulli Packeisen (VLN BMW) samen met een nederlander.
WRC-prono 2009 kampioen Last edited by Bart.Vandecavey; 12-11-2010 at 20:58. |
|
|||
|
|||
Deelnemerslijst op Belcar.com.
|
|
|||
|
|||
Officiële benaming van deze wedstrijd: "Van Zon" 10 u. van Zolder... May the best swimmer win!
![]() |
|
|||
|
|||
Iemand link naar live timing...?
|
|
|||
|
|||
Gaan ze de volledige 10u rijden, aangezien ze pas na 12u gestart zijn?!
Iemand een idee waarom er vertraging was?
|
||||
|
||||
overvloedige regenval vertraagde de start
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()