![]() |
|
|
||||
|
||||
1/24 Mini Cooper Revell
Hallo allemaal,
Zoals enkele van ons al hebben meegekregen op de beurs in Jabbeke heeft mijn meisje ook wellicht het modelbouwvirus te pakken. (hopelijk blijvend) Ik vind dit natuurlijk super, en zal haar natuurlijk met raad en daad bijstaan om deze kit tot een goed einde te brengen. We zijn samen al gestart met de bouw van de door haar zelf uitgekozen kit, te weten een Mini Cooper (2e generatie Mini). Ze zag deze staan in de beurswinkel van Domino. Volgens mij heeft ze er echt zin in, want ze is namelijk erg enthousiast. ![]() Ze heeft het zelfs al over een tweede auto, maar goed dat blijft nog een verrassing. eerst deze maar eens afbouwen, nietwaar. ![]() Ik heb al wat foto's genomen en wil deze daarom samen met jullie delen op dit forum. We zijn (samen) al begonnen met het prepareren van de onderdelen om ze vervolgens in de primer te kunnen gaan zetten. Ze zal er haar eigen touch aangeven in de vorm van 18inch Hobby Design velgen en de kleur wordt naar alle waarschijnlijkheid een matte groene kleur voor de body. De volgende update zal pas over 2 weken zijn omdat we dan pas weer de tijd hebben om haar eerste projectje voort te zetten. ![]()
|
||||
|
||||
We hebben een vrouwelijke plakster. Hoera. Alvast een mooie start gemaakt. Mat groen met zwarte velgjes is altijd mooi. Ik blijf alvast volgen.
Groeten. Lesley |
|
||||
|
||||
Nou velgjes worden gewoon zilver hoor Les.
|
||||
|
||||
Prima, en smijt diene kookboek van die engelsman maar overboord.
Paddockers op verplaatsing go for junkfoot ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een ware pionier op het vlak van de civiele modelbouw! Top! En de Mini ziet er alvast erg veelbelovend uit! Maar ja, wat wil je, met zo'n leermeester ![]() Ik volg! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|