![]() |
|
|
||||
|
||||
Skynet server problems?
Ik kan al de ganse avond geen email meer ontvangen en krijg steevast volgende melding :
"Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: 'pop.skynet.be', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F" Zijn er nog skynetters met hetzelfde probleem??? |
|
||||
|
||||
heb eventjes de server eens gepingt
Code:
C:\>ping pop.skynet.be Pingen naar pop3pool1.skynet.be [195.238.3.116] met 32 byte gegevens: Time-out bij opdracht. Time-out bij opdracht. Time-out bij opdracht. Time-out bij opdracht. Ping-statistieken voor 195.238.3.116: Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4 (100% verlies), Retourtijd bij benadering in milliseconden: Minimum = 0 ms, Maximum = 0 ms, Gemiddeld = 0 ms server ligt plat
|
||||
|
||||
Merci, nu ben ik tenminste gerust dat het niet aan mijn PC ligt :-)
|
|
||||
|
||||
Skynet ligt er IDD uit, ik kan mijne mail van het werk ook niet bereiken . Dus niet allen de private diensten liggen plat, ook de company-accounts liggen eruit.
LEVE TELENET |
|
||||
|
||||
http://selfcare.skynet.be/index.html...us&p1=services
ik moet zo zeggen ... gisteren een heleboel downtime op de mailserver ... vandaag nog steeds een open request (server is dus nog steeds down).... niet echt supergoed voor het imago. airco
|
|||
|
|||
Re: Skynet server problems?
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
hier werkt het soms niet en 5 minuten later werkt alles weer normaal.
|
|