![]() |
|
|
||||
|
||||
dubbele link
Hallo, ik wens op een shockwave button een dubbele link te zetten (naar een pagina in een ander frame). Iemand een idee hoe ik dat kan doen (ik gebruik dreamweaver mx) gewoon een link voor en na het object intikken in de source lukt niet. Tenzij je daar eventueel speciale code voor nodig hebt die ik niet ken.
Iemand een oplossing? Merci FF |
|
||||
|
||||
Ik denk nie da da lukt in dreamweaver mx, ik heb daar zelf ook al serieus achter zitten zoeken. Ik werk ondertussen bijna niet meer met frames maar met tables, werkt veel makkelijker vindt ik
|
|
||||
|
||||
Misschien kan ik dat inderdaad ook beter doen, werkte daar vroeger veel mee. morgen eens voor kijken, voor vandaag geef ik het op
Thx FF ps: vind ik is zonder t |
|
||||
|
||||
inderdaad forget frames
totaal uit den tijd hebben ondertussen al de status "obsolete" gekregen op w3.org ... dus advies om niet meer te gebruiken
|
||||
|
||||
Ja het is nu niet echt mijn bedoeling om in te zijn. Zowel tabellen als frames hebben hun voordelen, misschien is een combinatie van beiden nog wel het beste. Het is echter zo dat je altijd mee moet zijn met de laatste trends, anders wordt je site afgedaan als ouderwets. Toch vind ik dat men op vele sites wat meer zou mogen denken aan overzichtelijkheid dan of de gebruikte techniek nu wel hip is.
FF |
|
||||
|
||||
Zeer juist FastFons.
|
|
||||
|
||||
mja, als je het nu graag hebt of niet, sites worden meestal daarop beoordeeld, op het "in" zijn. Afijn, in de commerciële wereld toch, e-commerce e.d. Tenzij je een puur educatieve site opzet, en je succes wilt hebben (veel bezoekers
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|