![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik stop met autosport-activiteiten!
En ik word coach van deze voetbalploeg :
(We hebben nog een hulptrainer nodig, iemand kandidaat? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Nog een ballen jongen nodig?
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Sennake, ik wist niet dat jij aanwezig was toen ik vorige week sollicitatiegesprekken gehouden heb voor personeel in mijn nieuwe zaak
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Veel oog voor u hebben ze nochtans niet
![]()
|
||||
|
||||
oeh, pick me pick me
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dan vind ik mijne foto met SMG veel romantischer. Zij zit daar tenminste rustig op mene schoot ![]()
![]() Last edited by sledge; 14-12-2003 at 15:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Mijn favoriete moment van de match is trouwens altijd na het eindsignaal : truitjes wisselen
![]() |
|
||||
|
||||
Net zoals onze vriend Sennake moet ik met spijt afscheid nemen van de Belgische autosportwereld ...
mijn valiezen zijn gepakt en ik vertrek definitief naar een ander land..... Ik weet dat ik julie eerder had moeten berichten, maar gezien de omstandigheden : ik moest zeer dringend beslissen voor deze job....... Ik ga dus een voetbalploeg trainen. Ik weet het, ge begint nu te lachen. Ik heb deze mensen ook gezegd dat mijn kennis inzake voetbal heel klein is, maar men vertrouwt mij en de job is zeer goed betaald. Men heeft mij verwittigd omdat de plaats waar ik naar toe ga heel verlaten is en dat ik heel alleen zal moet werken met mijn ploeg. Ik moet alles achterlaten, familie, vrienden etc... Ik ben aldaar helemaal geisoleerd, het dichtsbijzijnde dorp ligt op 70km, er is geen sociaal contact buiten de ploeg... Er is geen post, tv, radio, internet..., maar in gedachten blijf ik bij jullie!!!. Tot binnenkort misschien. PS: hieronder al een eerste ploegfoto: ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|