![]() |
|
|
||||
|
||||
zeg niet te snel het is weer een vrouw :)
![]() ![]()
|
||||
|
||||
lol ik mag dan blond zijn en ook nog een vrouw maar zulke dingen doe ik dus NIET!!
|
|
||||
|
||||
Nee, gij valt alleen stil
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
mor anneke heeft misschien wel een rijbewijs hé....
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
auwch
Dat mijn madammeke da later ma ni mee thuiskomt zelle, met zo een benzineslang aan den auto.
|
||||
|
||||
Gisteren stond er in de krant ook een goeike, een vrouw kan soms al gevaarlijk zijn achter een stuur, maar stel dat die vrouw daarbij nog ne keer gepensioneerd is...
Een bejaarde Nederlandse vrouw heeft de schrik van haar leven beleefd. De vrouw die geparkeerd stond voor een huis, wilde wegrijden. Gaf gas, en reed vooruit, pardoes het huis binnen. Als bij wonder bleef de brokkenmaker ongedeerd. De brandweer stelde haar gerust, waarna ze uit haar zwaar vernielde auto werd bevrijd. bron: Het Volk Moet nie simpel zijn, reed gewoon de voordeur van dat huis in, aan die muren van dat huis is bijna geen schade ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|