![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hallo iedereen,
Ik wil..... sorry, ik en Stijn Coninx willen jullie met veel plezier onze G&A Racing (Guino Kenis) Website voorstellen. In de toekomst zullen jullie het team op de voet kunnen volgen via deze website. ook zul je er info's kunnen vinden technische snufjes en natuurlijk fotomaterialen van de races zelf, voor het komende Belcar 2003 seizoen....... de url is www.GnA-racing.be Voor het gebruik van de info's, fotomateriaal, dien je contact op te nemen met mezelf Bart "Mika 2000" Robert via de e-mail link op de website........ Hopend dat jullie het ok vinden wensen ik en Stijn dat het een prachtig raceseizoen zal worden.......Succes. Het G&A-racing team ![]()
|
||||
|
||||
Begint al goe
![]() site ligt plat :s |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wij kunnen er niets aan doen...
Helpdesk Telenet: Datum : 16-01-2003 Tijdstip : 16u00 Probleem : Momenteel zijn de pagina's onder users.pandora.be niet bereikbaar. Er wordt aan gewerkt. Onze excuses voor het ongemak. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ja ik heb een interview op onze site gemaakt van onze eigen team chef Roel Geerts. Er volgen er nog naar mate het jaar vordert zoals de piloten ed.
Ik vind het eens prettig te lezen over de pîtcrew zelf....wat vinden jullie hiervan??? Laat iets weten... ![]()
|
||||
|
||||
ik vind da ge "topmechanicien" Stijn Coninx moet interviewen
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Die leeft wel voor G&A he.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hallo ik heb een fotosessie op onze site gezet over onze BMW M3 GTR, voor het Belcar seizoen, tijdens het autosalon.
Onze wagen werd opgesteld bij JDK (Michaël De Keersmaecker) Een verslag en een interview komt in het weekend online..... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Sorry onder verkeerde accound ingebracht.......moe van het werken zeker, ik zal er op letten dat ik onder G&A Racing zal posten........Mijne excuses "MOD's"
![]() ![]()
|
||||
|
||||
het is u vergeven
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Yep ik heb een gesprek gehad met Michaël op het autosalon over JDK.
Wil je meer lezen zie website => Belcar =>..... groetjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ook hebben sommige pagina's een facelift gehad, maar er zullen nog vele uurtjes aan gewerkt moeten worden vooraleer hij pico-belo is....... neem eens een kijkje groetjes Bart. ![]()
|
|