![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Ik moet in mijn juni-zittijd nog één examen afleggen...en wanneer valt dat examen...juist, inderdaad op de 14de juni, en dat is de zaterdag van... juist, ja Le Mans. Dit is een emotionele, ernstige, diepdroevige oproep: hoe raak in om 16.00 in Le Mans als ik om 11.00 klaar ben met mijn examen????? Wie mij helpt kan rekenen op een wederdienst.... ![]() Joost (ik zit echt in de put) |
|
||||
|
||||
Vliegtuig? Of gaat dat niet?
|
|
||||
|
||||
Of examen verzetten?
|
|
|||
|
|||
vliegtuig: mogelijk maar zéér duur wegens privé-vluchten
examen verzetten: dikke koe wil niet voor autosport ![]() |
|
||||
|
||||
Er zijn gelukzakken onder ons die na dat weekend nog examens hebben , en compleet geen vervoer richting le mans hebben joost :s
|
|
|||
|
|||
Ge kunt "Dikke Koe" misschien slachten ???
|
|
||||
|
||||
Rekenen op tweede zit?
|
|
|||
|
|||
![]()
Voor ik studenten frustreer: ik ben geen voltijds student, werk ondertussen en heb mijn diploma nodig (aggregaat). Bovendien is mijn hotel al geboekt... Maar daarmee zit ik nog niet in een helikopter richting le Mans
|
|
||||
|
||||
Ik kan anders Frank De Winne wel contacteren hoor
![]() Neen, serieus Joost, ik heb een vriend-collega (luchtmachter) die in het weekend regelmatig "pleziervluchten" gaat doen met een sportvliegtuig en ik zal hem eens vragen of hij die dag geen zin heeft om eens naar Le Mans te vliegen... Gratis zal het misschien niet zijn, maar het zou wel kunnen dat hij gewoon "aan kostprijs" rekent. Fuel en zo... Ik vraag het hem maandag. Als jij dat wil tenminste. Ok? |
|
|||
|
|||
't is het proberen waard. Is daar een lekkere stewardess aan boord?
|
|
|||
|
|||
Quote:
BTW...poepsjieke foto van u bij de medewerkers van DSC, Joost ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
Me de voituur zijt ge daar toch op enkele uren.
|
|
||||
|
||||
en enkele uren trug ook hé... Kzou zegge, neem ne chauffeur aan en leer in den otto
|
||||
|
||||
Quote:
|
|