![]() |
|
|
||||
|
||||
mini cooper s3 evo II !?!?!???....
Ja jongens en meisjes, ge ziet het goed, wij leven nog..... en hoe???? ewel dat vertel ik jullie eens in het kort:
Eerst en vooral ...... de mini zal er terug schitterend uitzien, onze hoofdsponsors INTER OFFICE SELEKT EN BAVIK zijn terug van de partij, die dakpannen zullen jammer genoeg niet meer op het dak liggen... wij zijn nog op zoek naar vervanging, maar zoals overal is het niet gemakkelijk, zelf niet met de mini, dus jongens als jullie nog iemand kennen die wil participeren in het miniprojekt, ge kent mijn e-mail adres hé..... btw, wij staan uitgebreid op foto in de nieuwe "opgezet" van februari, welleswaar in de oude configuratie...... oude....... dit wil zegen dat er een nieuwe is ook..... é vaneigens is er een nieuwe... jullie zullen terug kunnen kweilen en de topjes van jullie vingers aflikken als jullie het nieuwe bodywork zullen zien van de mini evo II . Erik heeft hem terug volledig laten gaan, en ge weet allemaal dat zijn fantasieen soms ver kunnen gaan..... wait and see...... you ain't seen nothing yet..... ![]() Technisch komt er zoals reeds vorig jaar gezegd een sequensele bak in en een klein beetje meer power. Wij rijden dus het ganse belcarkampioenschap, en als er nog één of andere sponsor bij komt rijden wij waarschijnlijk de 2003 miles van francorchamps, maar eerst moeten wij nog een beetje centen zien te vinden. Zo dat was zo het grootste nieuws vanuit oostende en kortrijk, wij beginnen er wel terug zin in te hebben om met ons wagentje over het circuit te vliegen..... groetjes Vinnie from the amazing mini... ![]()
|
||||
|
||||
en vinnie al een gedacht wanneer wij je mini krijgen te zien op het circuit van zolder?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
en waar naar t buitenland? en wanneer?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
cool vooral die groene geanten , maar euh , komen er nog meer sponsors op of blijft ie zo zwart?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
e3 prijs
dank u sennake, ja ik ben zo goed nie in computerkes dus liet ik sennake maar de tekeningen op het net zetten, dus zo zal hij er ongeveer uitzien, mits nog enkele kleine detailveranderingen.
groetjes vinnie. Voor de liefhebers zal de wagen nu zaterdag op de grote markt van harelbeke staan bij de start van de wielerwedstrijd "de e3 prijs". Dit voor de mensen die hem echt willen zien. Als er hem iemand gezien heeft , heef uw mening, geen probleem, maar als het kan zouden we graag hebben dat er nog geen foto's op het net komen. Dan is de verassing nog zo groot de eerste wedstrijd. Dank u Vinnie
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ahzo , thnx for clearing that out
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er alvast zeer goed uit!
Vinnie uwe sig, daar is idd een probleem mee, ik los dat zo snel mogelijk op. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
zeg, en hebben jullie niet opgemerkt dat er gelijk een stuk van die deuren is, of stelen jullie je daar geen vragen over ,,,,,,??????
|
|||
|
|||
Volgens mij klopt dat bovenaanzicht nie echt...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|