De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 27-04-2003, 22:59
DamonHill's Avatar
DamonHill DamonHill is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by DamonHill
De vraag is eerder hoeveel achterstand de GLPK Viper gaat hebben
Awel wat heb ik gezegd
Old 27-04-2003, 23:09
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by DamonHill
Awel wat heb ik gezegd
Maar hij was toch sneller als de andere Belmondo-viper.
Reply With Quote
Old 27-04-2003, 23:34
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Laten we hier eerlijkheidshalve aan toevoegen dat ze bij Belmondo Racing aardig onder de indruk waren van de prestaties van de GLPK Viper. Ze hadden gedacht dat de afwezigheid van Anthony Kumpen hen zowat carte blanche zou geven, maar ze hebben zich daarin fel misrekend.

Vergeet ook niet dat de GLPK Viper enkele schuivers maakte en tijdens de tweede stint nog een extra pitstop diende te maken. Bij Belmondo Racing realiseren ze zich maar al te goed dat zonder deze feiten ze zowaar een pak voor de broek hadden gekregen van Vincent Dupont en Stéphane Cohen in hun GLPK Viper . Marc Duez gaf openlijk toe dat hij blij was dat de wedstrijd werd afgevlagd, want één of twee ronden langer, en Cohen was hem vlot gepasseerd. Het siert Duez dat hij dit ruiterlijk toegeeft, maar het siert nog veel meer het GLPK team, dat hier nogmaals bewees niet te moeten onder doen voor grote internationale teams! Stéphane en Vincent hebben dan ook beiden bewezen dat noch Marc Duez, noch Vincent Vosse piloten zijn die ze niet zouden aankunnen. Dat belooft alvast voor de volgende wedstrijd.

Slotvraag : wat had dit gegeven moest Anthony Kumpen toch van de partij zijn geweest ?

--> antwoord : een vernedering voor Belmondo Racing...
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 00:03
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by Mistery

Slotvraag : wat had dit gegeven moest Anthony Kumpen toch van de partij zijn geweest ?

--> antwoord : een vernedering voor Belmondo Racing... [/B]

Een vernedering is misschien te veel gezegd. Maar ik vind dat de Belcar-teams (en niet alleen GLPK, maar ook RTM, AD Sport, Gillet en G&A Racing) vandaag bewezen hebben dat ze de vergelijking met internationaal gerenommeerde topteams kunnen doorstaan. De Belcar is absolute topklasse. En wees er maar zeker van dat ze hiervan in het buitenland ook stilaan overtuigd geraken.
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 07:22
joost joost is offline
De Paddock Regular

Is er iemand die bemerkt dat de Viper van het weekend wel eens een Finse Viper zou kunnen geweest zijn? Hier spreekt er niemand over en niemand hield er rekening mee...

Joost
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 07:42
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Baron
Een vernedering is misschien te veel gezegd. Maar ik vind dat de Belcar-teams (en niet alleen GLPK, maar ook RTM, AD Sport, Gillet en G&A Racing) vandaag bewezen hebben dat ze de vergelijking met internationaal gerenommeerde topteams kunnen doorstaan. De Belcar is absolute topklasse. En wees er maar zeker van dat ze hiervan in het buitenland ook stilaan overtuigd geraken.
Klopt, daar heb je 100% gelijk in. Dat ze in het buitenland ondertussen de Belcar naar waarde schatten is degelijk zo. Wat betreft Belmondo Racing : het woord "vernedering" wordt hier gebruikt zoals het uit de mond van één van de mensen van Belmondo Racing zelf kwam. Daar werd immers door hen smalend gezegd op vrijdag dat een niet-overwinning in dit veld (hoe chauvinistisch toch, die Fransen ) wel degelijk een vernedering zou zijn voor hen. Het heeft dus niet veel gescheeld, en ze zullen in de toekomst wel opletten met dergelijke laagdenkende uitspraken...
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 09:05
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally posted by joost
Is er iemand die bemerkt dat de Viper van het weekend wel eens een Finse Viper zou kunnen geweest zijn? Hier spreekt er niemand over en niemand hield er rekening mee...

Joost
Inderdaad Joost, zonder het verloren wiel had de uitslag er wel eens heel anders kunnen uitzien en gelet op de prestaties van dezelfde witte Finse Viper tijdens het NRF lijkt mij dit een te duchten challenger in het Belcar kampioenschap 2003.

We mogen ook niet voorbijgaan aan het tweede mooie resultaat op rij van de Gillet Vertigo.

En Tegenslagh & Vannerum, ja, jammer, maar 't was weeral van dadde.

jan
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 09:23
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Inderdaad Joost, zonder het verloren wiel had de uitslag er wel eens heel anders kunnen uitzien en gelet op de prestaties van dezelfde witte Finse Viper tijdens het NRF lijkt mij dit een te duchten challenger in het Belcar kampioenschap 2003.

We mogen ook niet voorbijgaan aan het tweede mooie resultaat op rij van de Gillet Vertigo.

En Tegenslagh & Vannerum, ja, jammer, maar 't was weeral van dadde.

jan
Je hebt gelijk. Zonder dat verloren wiel had het team van Kuismanen wellicht een knalprestatie neergezet waarvan ze in Frankrijk een tijdje niet goed geweest zouden zijn. Maar uitgesteld is niet verloren. Die Finnen gaan nog mooie dingen laten zien dit jaar.
En wat SRS betreft. Ik denk dat Selleslagh en de zijnen zich een beetje miskeken hebben op de moeilijkheidsgraad van die Corvette. Voorlopig wil ik ze toch nog het voordeel van de twijfel laten.
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 09:40
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mistery
Klopt, daar heb je 100% gelijk in. Dat ze in het buitenland ondertussen de Belcar naar waarde schatten is degelijk zo. Wat betreft Belmondo Racing : het woord "vernedering" wordt hier gebruikt zoals het uit de mond van één van de mensen van Belmondo Racing zelf kwam. Daar werd immers door hen smalend gezegd op vrijdag dat een niet-overwinning in dit veld (hoe chauvinistisch toch, die Fransen ) wel degelijk een vernedering zou zijn voor hen. Het heeft dus niet veel gescheeld, en ze zullen in de toekomst wel opletten met dergelijke laagdenkende uitspraken...
T zijn Fransen voor iets.
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 12:19
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Wat ik knap vond van de Finnen was hun duel om de leiding (dat duel hebben ze uiteindelijk wel verloren) tegen de Belmondo viper. Vond ik een knap staaltje racen.
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 16:50
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Mijns insziens hebben ze bij SRT die corvette nog nie fatsoenlijk afgesteld gekregen. Op droog viel het goe mee tot ze de muur in gegaan zijn.

Als ze de corvette tegoei afgesteld krijgen rijden ze mee vooraan...
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 17:15
mse mse is offline
De Paddock Regular

Stand + Timing volgende wedstrijd

Zelfs de stand van alle klasse in online
http://users.skynet.be/m-s-e
sorry wou het toevoegen bij bestaand item maar is me blijkbaar niet gelukt.
Enige tips !!

De timing voor de volgende wedstrijd in SPA is er ook te vinden

Last edited by mse; 28-04-2003 at 18:31.
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 18:01
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Ik hoop dat ze die afstelling dan snel in orde krijgen!
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 18:29
joost joost is offline
De Paddock Regular

De wagen is wel degelijk goed afgesteld en dit door Didier Defourny (tijdens donderdagtraining). Maar het probleem na de start is, als ik mij niet vergis, te wijten aan het ongeval eerder dit jaar. Het team zou nu moeten afzakken naar Spa om enig testwerk te doen.
Reply With Quote
Old 28-04-2003, 18:39
Mika 2000's Avatar
Mika 2000 Mika 2000 is offline
De Paddock Regular

Bedankt mse voor de info

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules