![]() |
|
|
||||
|
||||
kan er iemand mij eens vertellen hoeveel dat karten kost
bv welke de normale prijs is voor een uurke ofzo te karten
en misschien ook de prijs van een degelijke kart ofzo en alle andere prijzen zijn ook welkom want ik zou doodgraag willen beginnen met intensief te gaan karten en ik wil best wel eens weten hoeveel geld ik opzij moet houden
Dirt Devils racing team, BMW E30 ![]() Last edited by fast freddy; 07-07-2003 at 11:35. |
|
|||
|
|||
Re: kan der iemand mij es vertallen oeveel da karten kost
Quote:
Tracht tenminste je thread na te lezen. Joost |
|
||||
|
||||
Re: Re: kan der iemand mij es vertallen oeveel da karten kost
Quote:
ik zit teveel op andere fora's. ik heb het aangepast..is het nu beter?
|
||||
|
||||
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter
![]() nu begrijpt iedereen het ten minste; en nu hopen op enthousiaste antwoorden op uw vraag want meer dan 'dat kost veel geld' kan ik u niet echt zeggen... |
|
||||
|
||||
Een uurtje karten met een huurkart is zowat 60 €, op basis van een standaardtarief van 15 €/kwartier. Dit hangt er natuurlijk ook vanaf waar je gaat rijden.
Zelf een kartje kopen kan ook...Dit week-end werden tijdens de 2*12 uur op Antwerp Kart, Gillard karts gebruikt met een 200 cc 4takt-Honda motor. Kostprijs net geen 2500 €. Met zo een kart mag je meestal ook op indoor-circuits rijden (wel eerst informeren) Ik denk dat je in het begin echter beter af bent met huurkarts , zelfs een race-kart kan je huren. Wat betreft wedstrijdjes, met een beetje geluk en hier en daar even rondkijken, zijn er al toffe wedstrijdjes, zonder reclame te maken voor een of andere organisatie, waar je voor zo een 50 € een uurtje kan rijden. Kijk ook eens bij onze collega's van www.kartgrid.be , daar kan je heel veel info vinden over karten, wedstrijden en prijzen |
|
||||
|
||||
Ik kan u misschien wel verder helpen maar dan moet u iets specifieker zijn dan ik wil graag gaan karten want er is veel verschil tussen.
Ten eerste, wil je compititie indoor of outdoor? 2takt of 4 takt? eigen kart of huurkart? ga nog maar zo verder Laat iets weten en ik help u graag verder
|
|||
|
|||
fast freddy,
idd veel beter dixit Anneke... wat het karten betreft, moet je € 50 per uur rekenen zoals hier al is gepend en geschreven. Maar als je echt wil leren karten en tegelijkertijd ook 'wedstrijdfeeling' opdoen, raad ik je aan om in te schrijven in een competitie met huurkarts. Zelf combineer ik de dinsdagavondwedstrijden in FKI met de bokkencup (zie andere threads) en bovendien rijd ik regelmatig ook een langere wedstrijd, genre 3-uurs, 4-uurs of zelfs 24-uurs wedstrijden. www.kartgrid.be is inderdaad de beste site om je te informeren en ook hier zal je soms iets vinden. Wat outdoor betreft en eigen karts, dan lopen de budgetten pas echt op. Een seizoentje kan je dan al gauw enkele honderduizenden oude frankskes kosten...Ofwel heb je dus rijke ouders ofwel heb je een rijk lief.... Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Qua outdoor karting (2 takt) kan ik je wel informeren, indien gewenst.
Daar ik dit verschillende jaren heb gedaan in competitie weet ik wel welke budgetten je nodig hebt. Zoals hier reeds gezegd zijnde loop dit al serieus op. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
trouwens ge zijt uw witte sokkes vergeten dinsdag |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou gewoon graag beginnen met te leren karten om zo verder te kunnen gaan naar competitie in het karten (die 12 uurs races spreken me ook wel aan). later wanneer ik 18+ ben zou ik graag oergaan naar de btcs of ztc...of misschien zelf belcar, maar laten we realtistisch blijven. kratboyke kun jij me misschien zeggen met wat ik het beste begin. ps: voor fordje ik ben frederik die je onlangs gemaild heefd i.v.m de 24 uur van zolder 2004
|
||||
|
||||
Quote:
Veel succes ![]() Last edited by Breezz; 07-07-2003 at 18:21. |
|
|||
|
|||
Rijke papa?
|
|
||||
|
||||
Joost, ik ga in augustus dus gaan werken he, 't is wel niet bij den bakker maar allé
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
En kartgrid is idd de beste plek, ze zullen je met plezier voorthelpen. Trouwens, aangezien je van Leuven bent, asl je wil rijden=> Extreme Kart op een woensdagavond ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|