![]() |
|
|
||||
|
||||
Anthony Kumpen
Zoals jullie waarschijnlijk weten reed Anthony op 1 weekend 2 races. De 24 uren van Zolder en FIA GT race in Oostenrijk.
Een verslag van het heen en weer gereis kun je lezen op Totalmotorsport. Dit is de directe link: http://www.totalmotorsport.com/Champ...lay.asp?ID=713 |
|
|||
|
|||
Thanks werner for promoting this.
PS ik heb je vandaag nog een mailke gestuurd Groetjes Anthony |
|
||||
|
||||
Anthony,
Van die reis naar Daytona, zou je iets van een reisschema kunnen inscannen ofzo? Kan ik eens kijken of dat met werk enzo. een haalbare kaart is. Want het begint toch te kriebelen......... ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
shit verkeerde topic!
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Beste Mark,
Een juist reisschema kan ik je nog niet doorsturen omdat we nog in volle voorbereiding zijn met dit evenement en we moeten nog zien of we met één of twee wagens opgaan. wat ik wel al kan zeggen is de vertrekdatum 31/01/02 en de datum van aankost terug in Brussel 05/02/02. Indien ik over verdere gegevens beschik zal ik deze zo snel mogelijk doorsturen. Binnen enkele weken zal ons team ook over een degelijke website beschikken waarop alle nieuwtjes bekend zullen worden gemaakt. Groetjes, Anthony |
|
||||
|
||||
Anthony,
Heb de datums al heel dunnetjes in mijn agenda geschreven......Yankydoodle here we come ![]() ![]()
|
||||
|
||||
31/1 vertrekken is wel wat laat he.
We missen dan de kwalificaties. En dan kan je eigenlijk de beste foto's nemen heb ik me laten vertellen. |
|
||||
|
||||
waar haal jij die timing vandaan? Heb es effe gekeken op de site.......maaruh volgens loopt het van 1-2 t/m 4-2.
woensdag 31-1: vlucht donderdag 1-2 + vrijdag 2-2 : wellicht trainingen? zaterdag 3-2 + zondag 4-2 : de race maandag 5-2 aankomst site Rolex 24 hours ![]()
|
|||
|
|||
We zullen wel op tijd komen voor al het spectakel. De onderneming die deze trip samen met ons organiseerd doet dit al gedurende 7 jaar en ik hoop dat ze de timing ondertussen al een beetje kennen.
Groetjes Anthony |
|
||||
|
||||
Oei
![]() Sorry jongens, mijn fout. Ik zal in het vervolg eens beter uitkijken voor ik nog zo een domme opmerking post. ![]() |
|
||||
|
||||
allo,
ik ben weer in Kinshasa. dus geen races gaan zien tot volgend jaar... ik ben nu bezig met all mijn foto's die ik tijdens de zomer genomen heb aan het scannen om ze op mene site te zetten. Ik zie dat Antony Kumpen nieuw lid is. Welcom. Leuk om ook een piloot te hebben in de forum. Werner, gaat dat nog door, da van de t-shirts? of is dat voor valgend seizoen? ik heb well iets klaar.
|
||||
|
||||
idd, Welcome Anthony
![]() zin om naar 1 van onze paddock-meetings te komen ? Dan kunt ge Oneliner- of Alain eindelijk eens van hun troon stoten in de kartsessies ![]() ![]()
|
||||
|
||||
en aangezien ik binnen enkele weken misschien een 2-takt kart ga testen
![]() ![]() ![]() ![]() mnee, anthony, moest je je eens kunnen vrijmaken om naar zo een van onze kartmeetings te komen, da zou dus echt wel de max zijn hé. groetjes
|
|||
|
|||
als jullie de datums kunnen doorgeven zal ik zeker eens proberen langs te komen.
Ma verwacht niet dat ik de beste karter van de wereld ben 't is niet omdat ik met een Viperke kan rijden dat ik ook super kan karten, ma ik vind het wel plezant. alleen 't is al een hele tijd geleden. Groetjes Anthony |
|
||||
|
||||
de volgende kartmeeting zou denk ik in de oktobervakantie zijn, in 1 van de 2 weekends
|
|