![]() |
|
|
||||
|
||||
"We got him!"
Dit waren de eerste woorden van de US-ambassadeur op de persconferentie in Bagdad, gehouden ter gelegenheid van de arrestatie van Saddam Hoessein.
Gisterenavond omstreeks 20.30 lokale tijd was de aanhouding van de Irakese tiran een feit. Hij heeft zich blijkbaar al die tijd schuilgehouden in de buurt van zijn geboortedorp Tikrit, in een ondergrondse schuilput. Persoonlijk vind ik dit goed nieuws omdat ik hoop dat dit de moed ontneemt aan de guerilla-strijders ter plaatse, zodat die oorlog nu eindelijk eens gedaan zal zijn. Maar ik moet er wel bijvertellen dat ik het nog beter nieuws zou vinden als ze die pipo van een Bin Laden eens zouden snappen... Last edited by Sennake; 14-12-2003 at 15:02. |
|
||||
|
||||
Valt echt wel af te wachten of daarmee de problemen opgelost zullen zijn... Die Amerikanen denken precies ofdat het probleem opgelost is nu, op den duur zou je echt gaan geloven dat die mannen zagemeel zitten hebben vanboven...
|
|
||||
|
||||
mjah, maar is het wel echt saddam of 1 van z'n dubbelgangers...:s
|
||||
|
||||
Quote:
voldoende overtuigd ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Witte plakbaard?
|
||||
|
||||
Misschien een kerstmisvermomming ?
![]()
|
||||
|
||||
zeker dat dat pavarotti niet is?
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
't is een goei zaak dat ze hem nu gepakt hebben. Vooral voor de GI's ginder achter. Ik verwacht nog een flinke opstoot van terreur van de aanhangers, maar dan als laatste stuiptrekking. En het zal ginder achter altijd wel onrustig blijven. 't is de zone van Tigris en Eufraat en noem mij eens een periode in de geschiedenis waneer het ginder rustig is geweest voor een lange tijd...
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is het slechts een kwestie van tijd eer er een burgeroorlog uitbreekt (als de amerikanen het land al verlaten hebben natuurlijk). Alle verschillende "stammen" hopen op zeggenschap en het ligt in hun karakter het met geweld af te dwingen als ze hun zin niet krijgen (of niet genoeg zeggenschap krijgen naar hun goesting).
En zoals altijd, als de ene leider wegvalt staat er wel een ander op, de guerillastrijders zullen volgens mij ook nog een stuiptrekking geven en daarna wat verzwakken, tot als ze terug een andere sterke leider hebben. tot zover de visie van FF, natuurlijk geen irak-kenner...
|
||||
|
||||
Saddam is gepakt, maar Bush loopt nog vrij rond...
Klinkt cru, maar de schade die Bush en zijn volgelingen aanbrengt in Irak, in Afganistan etc is verschrikkelijk. Dagelijks vallen burgerslachtoffers, afganistan is niet meer dan een klein artikeltje op pagina 8 van de krant. Saddam was misschien niet "de goeie", maar Bush zeker niet.
|
||||
|
||||
Dat was ik inderdaad nog vergeten te zeggen, ik vrees dat Bush en zijn bende kanibalen nu herverkozen zal worden, hopelijk slaagt de amerikaanse economie nog ffkes tegen...
FF
|
||||
|
||||
Herverkozen? Bush is nooit verkozen geweest.
|
||||
|
||||
Saddam hebben ze nu wel, maar Bin Laden loopt nog altijd rond. Als de Amerikaanse pers daar aandacht aan gaat schenken dan zal het voor Bush junior moeilijk worden om nog eens 4 jaar president te zijn. Saddam heeft namelijk niks tegen het Amerikaanse volk gedaan, Bin Laden en zijn trawanten wel.
|
|
||||
|
||||
stond op ons forum: nieuwe versie van het kaartenspel!
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|