![]() |
|
|
|||
|
|||
Lach eens met Hakkinen!!! :-))
Olav Mol:
- Hakkinen die ligt niet te slapen maar die auto wilde niet harder! - [ Over Hakkinen ] Daarom is een Boeing-piloot een Boeing-piloot en een F1-piloot een F1-piloot want alsj e dat in een vliegtuig doet heb je een serieuzer probleem! - [ Over McLaren ] Grote monden maar voorlopig scoren ze voor geen meter! - En Mika Hakkinen zal nu echt iets uit de toverhoed moeten toveren. - Hakkinen tettert lekker over de curbstones. Heeellleeemaaaal dwars. Nou zie ...ooh daar even in de war met Schumacher. - [ Over Hakkinen ] Goeeeiedag wat een stelletje amateurs! - Wooooh hij is hem kwijt! Hij is hem kwijt! Hakkinen gaat eraf en de Italianen juichen! - Right...said Fred.. en zo was het..ronde 17 het waterloo voor Hakkinen. Mika Hakkinen is ridder te voet. - En zitten ze bij Mclaren gewoon met zijn tweeen met dichtgeknepen billen in die auto? - Ook Hakkinen de achtervleugel.. achterband... de achterband plofffft! De linker achterband explodeerde!! Ongelovelijk... Hakkinen komt uit de auto.. ongedeerd! Hier nogmaals het moment.... BAAANNNGG - En daar gaat de volgende McLaren , YESSS ! - Is het CoultHard of Hakkinen ? Hakkinen , laten we het hopen. (Crash 98 België) Meer zoals dit?? www.antihakkinen.com = place 2 be!! |
|
||||
|
||||
Typisch Hollands en die Olav Mol is hét voorbeeld van een wandelende zelfingenomen vette kaaskroket.
als die zo'n commentaar in z'n micro zwanst zet ik nog liever Kanaal2 op.
|
||||
|
||||
Ik persoonlijk vind die "anti-schumacher" of "anti-häkkinen" toestanden of anti-gelijk-wie, niet op hun plaats in dit forum. Dat is meer iets voor de pits. Of sta ik daarin alleen?
|
|
|||
|
|||
Je hebt eigenlijk gelijk sennake maar het blijft grappig!!!!
De anti-schumi site is de max (en dat zeg ik eerlijk toe als schumi-fan) |
|
||||
|
||||
idd , ge kunt pro zijn tegen iemand, mor ni echt super contra, anders hebt ge nix aan de f1.....
|
||||
|
||||
no comment, mor as ik ier moderator was, thread closed
![]() |
|
|||
|
|||
toch ni omda ge voor Hakkinen zijt......
Ik vind da grappig, moest et over Schumi gan zou ik et ook grappeg vinde! |
|
||||
|
||||
hierbij kent dan iedereen de site, en kunnen we zoals hakki zegt onze tijd aan nuttigere dingen besteden!!
airco
|
|