![]() |
|
|
|||
|
|||
3 wagens per team in 2005?
Ecclestone wil drie wagens per team laten racen
21 sept - Bernie Ecclestone, de grote baas van de Formule 1, zegt geen traan te laten om het opstappen van Ford. De Brit zou graag zien dat volgend jaar alle teams drie wagens laten racen om het verlies van Jaguar te compenseren. ,,Natuurlijk is het vervelend dat Ford opstapt, maar als je niet genoeg geld hebt moet je niet langer mee doen. Ze hadden er eigenlijk dit jaar al niet meer bij moeten zijn.'' Om er aan toe te voegen: ,,Ik zie liever drie Ferrari's, Williams en McLarens met elkaar knokken, dan een Jaguar met een Minardi en een Jordan.'' tja: wat wil je? Ford stopt, minardi geen motoren, Jordan failliet?? je moet toch aan een redelijk deelnemersveld komen ![]() kvraag me wel af hoe de kleine teams gaan overleven.men is steeds bezig over kostenbesparing, dit gaat toch alleen maar meer kosten ![]() |
|
||||
|
||||
het aan de teams overlaten dan of ze eventueel een 3de wagen aan de start brengen of niet?
|
||||
|
||||
Als de FIA dan zo graag een Ferrari tripple wilt ipv een Dubbeltje, dat is hun beslissing
![]() Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
En dan willen ze aan kostenbesparing doen.
|
|
||||
|
||||
de topteams hebben budget genoeg, de kostenbesparing is vooral voor de kleinere teams...
|
||||
|
||||
Misschien een stom idee maar waarom laten ze niet toe om 1 wagen in te zetten? Zo kunnen de minder rijke teams misschien wel komen meedingen voor een goed resultaat?
|
|
||||
|
||||
Waar zijn ze mee bezig?
waar wil Ecclestone naartoe? Het F1-startveld in 2010 : 4 Ferrari's, 4 MacLarens, 4 Williams, 4 Renaults en 4 BAR's. Is dat de grote droom van Bernie? ![]() Last edited by Baron; 22-09-2004 at 10:02. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Het zou mooi zijn dat er voor die derde wagen verplichtingen komen om een jonge rijder te nemen. Zo blijft er een doorstroming.
Eén ding is zeker : als bepaalde teams 4 wagens inzetten dan wordt de kost per wagen goedkoper want dan kunnen de ontwikkelingskosten verdeeld worden over 4 ipv 2 wagens. Zo zouden er ook zusterteams kunnen ontstaan die wagen 3 en 4 inzetten. vb Sauber bij Ferrari en Jordan bij Toyota en als we toch aan het speculeren zijn AMG bij McLaren en Schnitzer bij Williams ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik zie dat al helemaal zitten. |
|
||||
|
||||
Alles blijft bij het oude
![]() Jaguar zal wel verkocht worden. Minardi gaat van start met de nieuwe ![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mecachrome. Wa krijgen ze dan? Nen blok metaal van 2002 me 500 paarden die t geen heel weekend uithoudt?
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
remember williams '98? Me renault worden ze wereldkampioen, met mecachrome is hun beste plaats een derde. Da was toen ook een soort onofficiële renault.
Slechte resultaten komen ni alleen van de motor, maar t is toch opvallend. En cosworth-motoren trekken al jaren op niks |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|