![]() |
|
|
View Poll Results: Welke F1 wil je eerst zien bouwen door Sennake? | |||
McLaren M23 Ford (Hunt - 1976) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 76.47% |
Lotus 78 John Player Special (Andretti - 1977) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 23.53% |
Voters: 17. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools |
Rating: ![]() |
|
||||
|
||||
McLaren M23 - WK 1976 - J. Hunt - Tamiya - 1/20
Deze thread wordt de WIP-thread van één van deze 2 F1-wagens:
![]() ![]() Ik heb ze hier allebei op mijn werktafel liggen, en geraak er maar niet uit welke ik eerst ga bouwen; ze zijn allebei even leuk (en de kits even oud). De Lotus heb ik al eens gebouwd, maar ik heb nu verschrikkelijk mooie "chroomgouden" JPS-decals op de kop kunnen tikken, en de McLaren is de zeldzaamste 1/20 Tamiya kit die er bestaat en heeft me dan ook 100 euro gekost. Ik zou zeggen: ik bouw ze allebei tegelijk, maar de projecten lijken me net iets te groot om gelijktijdig te doen. Dus dan maar een poll: laat maar weten welke je eerst zou willen zien verschijnen... BTW: ik kan van beide wagens nog referentiefoto's gebruiken, dus als je iets hebt of weet staan laat het dan effe weten aub. Alvast bedankt! Last edited by Sennake; 06-02-2011 at 20:22. |
|
||||
|
||||
Heb de M23 hier ook nog liggen. Decals zijn wel aan vervanging toe. In welke staat zijn ze bij jou?
|
||||
|
||||
Ze zien er nog erg goed uit, maar ik ga het rood sowieso spuiten.
|
|
||||
|
||||
Lotus of McLaren? Da's een makkelijke: McLaren natuurlijk!!
![]() ![]() Terzijde nog even meegeven dat ik de Lotus al verschillende malen gebouwd gezien heb en dit zowel op het internet als op shows. De eerste gebouwde M23 op 1/20ste moet ik nog altijd zien. Dus, begin er maar aan! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik snap u niet, eerst zegt ge dat hij er één moet bouwen en geen twee tegelijk, maar nu moet er opeens een Ford Focus bij.
![]() Ik heb ook op de McLaren gestemd, die Lotus heb ik al genoeg zien passeren dus tijd voor iets anders. ![]() |
|
||||
|
||||
De Mclaren zou ik maken. Op http://www.intof1.com/ staat er een foto van maar dat is van 1977 dus ik weet niet of je er iets mee bent
![]() |
|
||||
|
||||
Als ge nu moet kiezen tussen de nazaat van Bruce of 'een pakske spekuloos' ... wat denkt ge zelf? McLaren of course!
|
|
||||
|
||||
De Mclaren natuurlijk!!
![]() |
|
||||
|
||||
De Lotus. Gewoon om dwars te liggen.
![]()
|
||||
|
||||
Wel apart om te zien dat de meerderheid hier voor de Mclaren kiest (vooralsnog) terwijl op modelbrouwers.nl de lotus veel populairder is...
|
||||
|
||||
Quote:
Maar het aantal stemmen in totaal zal de doorslag geven. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb ook de Lotus gestemd omdat ik dat een van de mooiste livery's allertijden vind...
|
|||
|
|||
dat is best moeilijk. Ik vind ze alle twee geweldig.
"waarschijnlijk" gaat ge al uw kits nooit kunnen bouwen en is de mc-laren een goei "investering". Maar zoals Huudo al zei, nog niet veel tegen gekomen op schaal 1/20 dus toch ook maar voor de Mc-laren gestemd. succes (en er is ook wat meer spuitwerk aan ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|