![]() |
|
|
||||
|
||||
Ter zitten echt mooie foto's tussen. Hopelijk kunnen mijn foto's een beetje mee met de concurrentie ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp iets niet in het reglement... Ik moet dus als deelnemer verplicht een stem uitbrrengen in iedere categorie. Ik kan daar via het stemformulier 3-2-1 punten geven. So far so good. Maar dan lees ik deze zin in het reglement :
"Je moet per categorie 6 foto's nomineren, maar je MOET niet in iedere categorie nomineren (tenzij je zelf deelneemt)." Betekent dit dan dat ik drie extra foto's met 0 punten moet selecteren? Of kan ik meerdere foto's 3-2-1 toekennen? Graag enige toelichting. Ik vind die zin nogal verwarrend en ik zou niet graag op een techniciteit gediskwalificeerd worden... |
|
||||
|
||||
Ok, no problem! Da's ook wel begrijpelijk, ik had alleen graag geweten wat er niet goed aan was.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de halve finale, die nu bezig is, moet er per categorie een top 3 gekozen worden (resp. 3,2,1 punt). |
|
||||
|
||||
Stem uitgebracht
![]() |
|
||||
|
||||
Ziezo, mijn stemmen zijn ook geregistreerd ;-)
|
|
|||
|
|||
Mijn ook gedaan.
Mvg |
|
||||
|
||||
Heb ook mijn keuze gemaakt.
![]() |
|
||||
|
||||
Voila, heb ook gestemd.
Hopleijk in alle categorieën want ik kreeg eens een foutmelding. Ik het dan opnieuw gedaan dus ik hoop dat het goed gegaan is. Overigens was ik een beetje verbaasd over de foto's die ik ingestuurd had en die de selectie gehaald hebben. De foto's waarvan ik dacht dat ze het gingen halen zitten er niet bij en een deel waarvan ik eigenlijk niets verwahte zitten er wel bij. Geen kritiek overigens. Gewoon een vaststelling dat smaken nu eenmaal verschillen. |
|
|||
|
|||
Nog enkele dagen en we weten wie verder gaat en wie afvalt..
Ik kijk er al naar uit! Mvg |
|
||||
|
||||
Ik ben er zojuist ook eindelijk eens goed voor gaan zitten en mijn stemmen uitgebracht. Het wordt er niet makkelijker op om de beste(n) eruit te kiezen zeg!
En nu maar afwachten ![]() |
|
|||
|
|||
Nu aan 't wachten om te zien welke foto's de finale hebben gehaald...
Mvg |
|
||||
|
||||
Ik ga jullie niet te lang laten wachten. Bij deze kunnen jullie stemmen op de 9 beste foto's van 2008!
http://www.depaddock.eu/photoaward/ |
|
||||
|
||||
Allemaal verdiende finalisten!
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je ook in de finale niet op je eigen foto's mag stemmen?
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|