De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 08-06-2001, 15:33
Modena
Guest

Ok, ik ben ook zot. Schumacher is beter dan Senna!

Schumacher-Hill: race-incident: misschien was er opzet vanwege Schumacher, maar Hill maakt een inschattingsfout: hij had er langs geraakt en WK geworden als hij iets meer geduld had gehad! Hij moest gewoon effe wachten tot Schumie zijn wagen aan de kant had gezet.

Schumacher-Villeneuve: nu zullen jullie me nog zotter verklaren, maar ik ben ervan overtuigd dat Villeneuve een soort alles of niets poging probeerde: als Schumacher niet zo vriendelijk was geweest om hem op te vangen, was hij bij die bocht vol rechtdoor gegaan. Ik heb nog nooit iemand een bocht weten halen wanneer hij voor het aansnijden al met twee wielen in het gras zit! Wat bij Villeneuve duidelijk het geval was!

Niemand anders dan Senna 4 tot 5 seconden sneller dan de rest in de regen? Haha, vroeger waren er genoeg die zulke dingen konden presteren, zoals onze eigen Ickx.
Nu is het jammer dat we op tv geen live-rondetijden krijgen. Je zou nogal verschieten denk ik! Maar ik kan me races herinneren van enkele jaren geleden waar Schumacher toch seconden sneller was dan de rest in de regen, hij was zelfs zienderogen sneller dan Alesi, toch minstens één van de betere regenrijders!

Dus: zeker en vast dat Schumacher beter is dan Senna.
In mijn ogen toch!

En als ik je moet herinneren aan alle foute of smerige manoevers van Senna, dan zitten we hier nog wel een tijdje. Dat zal voor maandag zijn...
Old 08-06-2001, 16:10
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Kijk ook eens naar de tegenstand hé Modena.
Ik vind dat eind jaren tachtig, begin jaren negentig, de spannendste jaren van de f1 waren zenne.

toen had men aan het begin van het seizoen wel een stuk of 5 kandidaten voor de wereldtitel.
En dat doet nix af van de prestatie van ickx, hoed af voor hem.
Maar nee, Schumacher zal nooit een senna zijn of een schumacher.

Hij zal gewoon de bste Schumacher zijn........ (opgepast voor Junior)

En over dat van Hill heb je gelijk, maar over het 2e wil ik er al niet over discussieren.
Wanneer ge dat al niet meer kunt toegeven.....
(echt geen Offence ze Modena)
Old 08-06-2001, 16:21
Modena
Guest

Beste Oneliner,
Dat is geen kwestie van toegeven, da's gewoon mijn controversieel gedacht.
En inderdaad: eind tachtig, begin negentig waren mooie jaren. En wie kwam daar heel het F1-wereldje naar zijn hand zetten? Juist, den duits!
Old 08-06-2001, 16:37
Oneliner's Avatar
Administrator

kvin de jaren da schumi kampioen is geworden eerder eind jaren neegtig begin 2000 morja...
Old 08-06-2001, 16:41
Modena
Guest

Euh, volgens welke kalender?
Old 08-06-2001, 16:50
Oneliner's Avatar
Administrator

Never mind, kwas weer wa lichtzinnig aant doen.Ni op letten, ne student in zen exaam krijgt da wel meer.
Old 08-06-2001, 16:58
Modena
Guest

Allez, goe blokken dan (en goei examens doen natuurlijk)!

En nu: WEEKEND!!!
Seey'all'nmonday
Old 08-06-2001, 18:02
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular

Ik vind dat ge appels met peren aan het vergelijken zijt. Schumacher en Senna hebben jammergenoeg op hun top eigenlijk nauwelijks samen gereden. De formule 1 van nu is helemaal anders dan 10-15 jaar geleden, niet alleen door de andere rijders. Wat persoonlijkheid betreft, denk ik dat er niemand van nu kan raken aan Senna. Wat rijderscapaciteiten betreft, kan men twijfelen: beide rijders hebben/hadden de kwaliteit om met hun talenten van een intrinsiek minderwaardig team een winnend team te maken. Wat Villeneuve-Schumacher betreft: immense flater van Schumacher, mij gaat ge dat niet horen ontkennen.
Old 08-06-2001, 18:14
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik kan je eerlijke opinie alleen maar beamen en appreciëren, Tsjolder, goed wetende dat je een Schumacher fan bent :-)

* WWW.SENNAKE.BE *
Old 08-06-2001, 18:20
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

kzal deze thread mor ies closen!!!

alles is hier toch wel zowat gezegd, en verder doordiscussieren gaat enkel leiden tot ambras int kot!!!

airco

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules