![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik blijf er thans bij, die Walen moeten stoppen met de boel te bezeiken.
|
|||
|
|||
Volgens de teletekst van de VRT heeft Kumpen voor de vijfde keer gewonnen, en dit op rij.
Toch moeilijk hé, af en toe eens iets nazien voor men het publiceert. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
vond het een zeergeslaagde editie, zelfs met weinig deelnemers heb ik me praktisch niet verveeld enkel tijdens het laatst half uurke op de tribune...
Op naar een 33ste editie met een iets dikker veld.
|
||||
|
||||
Deze editie kent mijn inziens enkel en alleen maar verliezers. Enige positieve van deze editie zijn de sterke woorden van Hans van der Ven in HBVL m.b.t. de editie 2011. Hopenlijk krijgt de beste man van iedereen de medewerking om zijn doel te realiseren.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Inderdaad. En wat de 24 Uren van Zolder betreft. Best zou zijn dat die opnieuw voor het Belcar-kampioenschap kan meetellen. Maar dan zou de Belcar binnen een 'Open' 24 Uren een aparte klasse moeten zijn, die niet bevoordeeld wordt (zoals vroeger met de GT3's) tegenover de andere klassen.
Last edited by Baron; 22-08-2010 at 22:49. |
|
|||
|
|||
dag allemaal,
ik reageer normaal nooit op een forum maar wil nu mijn gedacht eens zeggen. die code 60 moeten ze verbieden wagens rijden te traag dus de temperatuur van de motor te hoog die helden met hun jeepje moeten ze de kosten van al wat ze kapot trekken is doen betalen en hun een cursus laten volgen in sleeptechnieken de regelementen zijn er voor iedereen dus laat ze iedereen maar toepassen sommige marshals staan daar maar voor piet snot en kennen der niets van (er zijn ook bekwaame hoor ).de 12 en 10 uren afschaffen en alles naar de 24 u geen goed gedacht nog meer clio situaties ? met vriendelijke motorsport groeten hop naar de volgende race . |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
We zullen als volgt afspreken: de helden met de jeep zullen beter hun best doen bij het slepen, als jij probeert leestekens en hoofdletters te gebruiken in de je posts. Deal? |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
HOUDEN ZO!!!
De onzin die je komt verkondigen en de verwijten die je uitkraamt zullen we niet echt als een gemis beschouwen. Even terug wat serieuze dingen... voor wie het nog niet gezien heeft de crash van de Accent Porsche: http://www.youtube.com/watch?v=3Xj_bjprNDs Last edited by JCE.72; 23-08-2010 at 11:16. |
|
|||
|
|||
De Clio laat ook maar erg weinig plaats en hij schuift zelfs nog op naar de buitenkant zodat de Porsche nergens meer heen kan.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Over de motivatie hoor je niemand iets zeggen, maar het wil niet zeggen dat omdat deze personen in weer en wind langs het circuit staan, dat ze bekwaam zijn. Ik denk dat DDD ook niet twijfelt aan de motivatie, maar het is al langer bekend dat er geen link is tussen motivatie en bekwaamheid. Als ik morgen naar het ziekenhuis ga en daar door een dokter verkeerd geholpen wordt, komt toch ook niemand af met het excuus "ja hij doet het toch maar, hij staat er toch maar dag in dag uit". Je moet gewoon toegeven dat sommige baanposten in Zolder (en ik zeg sommige, want alle is zo'n vreselijke veralgemening) beter rustig in de zetel zitten thuis dan op het circuit op te rennen als een patient met epilepsie. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|