![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Roundup Racing heeft toch al laten uitschijnen dat ze terug willen zijn op de Belgische circuits. Ik vermoed dat ze dus graag opnieuw in Belcar aan de start willen verschijnen. Anyway, het team/wagen is een groot vraagteken voor mij
![]()
__________________
|
#17
|
||||
|
||||
Zet Prospeed niet elk jaar zijn vloot te koop? En beginnen ze volgens mij zowat elk jaar met verse wagens.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#18
|
|||
|
|||
Quote:
Dus als het is om oude wagens te vervangen door nieuwe, dan is er geen probleem, denk idem bij Prospeed. |
#19
|
||||
|
||||
Ben wel nieuwsgierig te zien om welke nieuwe wagens het gaat. Hopelijk zien we deze ook hier in België aan het werk.
|
#20
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#21
|
|||
|
|||
Quote:
Het zager erook niet echt regenbanden uit, monsoons waren beter geweest tijdens de 10 uren, amaai ni. |
#22
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
|
#23
|
|||
|
|||
Quote:
De regenbanden van bvb sommige BMW's hadden de vermelding "P". Volgens Michelin de P van "pluie" dus regenbanden. In realiteit was het met moeite een intermediate. Je weet wel, banden die ze nogal eens in de rally gebruiken. De band had bijna geen groeven en was te zacht van compound. Bij enige verwarming gingen de groeven dicht zitten. Als klein teampje heb je zelf niet zoveel op stock en ben je genoodzaakt de aangeboden banden te gebruiken. C U |
#24
|
||||
|
||||
Er staat een Viper van KRK te koop: http://www.racecarsdirect.com/listin...y_updated.html
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#25
|
|||
|
|||
Quote:
|
#26
|
||||
|
||||
De Scotty GT is gisteren gepresenteerd in Kelchterhoef. Blijkbaar kunnen er 3 motorisaties ingebouwd worden. Hopelijk kunnen we er zo eentje aan het werk zien in de Belcar volgend jaar!
BRON: racingworld.be
__________________
|
#27
|
|||
|
|||
Op Turbomagazine, franse versie, vertelt Greg Franchi dat hij meer dan waarschijnlijk verder gaat met Audi en WRT volgend jaar en dit voor een drievoudig programma, Belcar, Endurance GT en FIA GT3.
|
#28
|
|||
|
|||
Quote:
Met deze wagen moet het mogelijk zijn om verschillende kampioenschappen aan te boren. Daarbij denk ik vooral aan de Belcar, Dutch Supercar Challenge, het Spaans en Frans GT-kampioenschap, enz.", besluit een enthousiaste en fiere Albert Vanierschot." Aldus Albert op autosport.be. Hoe gaat die wagen gehomologeerd raken voor het Frans kampioenschap waar enkel GT3 toegelaten is? Lukt dit wel zelfs voor Belcar? (produktieaantal straatversies?) |
#29
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
|
#30
|
||||
|
||||
Denk dat ook dit verhaal op niets uitloopt, hoeveel sportwagen fabrikanten hebben nou al niet hun auto's met veel heisa gepresenteerd? eenieder zei dat er zelfs een kampioenschap zou komen met alleen hun model? En hoeveel van die kampioenschappen zijn er?
Ik vind de scotty een pracht wagen maar ben bang dat ie het niet haalt. In de DSC moet je al met een dikke GT1 aankomen om kans ge maken op een overwinning. Met een GT3 kom je niet ver.. wil je nog kans kunnen maken |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 12 (0 members and 12 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|