![]() |
|
|
|||
|
|||
Schitterende spuitwerken Lesley.
Klasse werk man. Mark |
|
||||
|
||||
Hallo iedereen,
Tijd voor een laatste update. Nadat de decals waren aangebracht en in de 1k vernis waren gezet, werd het tijd om de uitlaten een beetje te gaan verweren aan de hand van de airbrush. Eerst werd er Motip Velgen Aluminium gespoten, nadien werden de zogezegde lasnaden afgeplakt en werd er eerst een laagje transparant blauw, oranje en geel van Alclad op gezet. Nadien smoke van alclad langs de lasnaden, maar dat vond ik niet zo goed gelukt. De smoke sloeg purper uit en dat is volgens mij niet de bedoeling. Dus beginnen uitschaduwen met heel erg verdunt mat bruin en mat zwart van Tamiya. Ik vind het erg goed gelukt, maar volgens mij een beetje te donker uitgevallen. Maar al doende leert men he ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat moet er nog gebeuren: De cowling van binnen zwart schilderen Monteren en rivetten steken Glas + decals plaatsen Tot de volgende update ![]()
|
||||
|
||||
Nice! Zou je misschien een detailfoto van de uitlaten hier kunnen plaatsen?
|
|||
|
|||
Ziet er prachtig uit Lesley. Vind, persoonlijk, de verwering van de uitlaat zeer geslaagd. Ik ben benieuwd naar zijn eindjasje...
Mark Last edited by Chevy; 08-01-2015 at 21:45. |
|
||||
|
||||
Echt waar, heel erg mooi model
![]() |
|
||||
|
||||
habahaba!