![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Alle beetjes helpen zeggen ze dan
![]() Ivm de "geruchten" rond GLPK-2003... Deze kunnen allemaal bevestigd worden, voor 99%. Waarom 99%? Wel, de contracten zijn nog niet getekend, de besprekingen zijn zo goed als rond. Zodra k 100% bevestiging krijg, laat k het zeker weten, of weet je t al via een andere weg...
|
||||
|
||||
en de 100% zekerheid is er....
Vandaag bevestigd door A Kumpen. Site is updated... http://www.glpk-racing.com
|
|||
|
|||
Tof Tof...als ik me niet vergis meldde www.misteryracing.com het nieuws i.v.m. Freddy Van Roey reeds op 04.01.2003 . Maar euh...no hard feelings Lorre, jij kon het toen nog niet weten, wij vernamen het via... (let's guess...)
|
|
||||
|
||||
De Tam-Tam???
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
mja k da weet k al...
ma ik post geen dingen zonder da'k bevestiging heb... noem het liever safe than sorry... ik zit tenslotte ook niet op een hoog genoeg nivo om dergelijke dingen first hand te vernemen of zo.... en die let's guess.. de persoon zelf?
|
||||
|
||||
Toen ik het nieuws op misteryracing.com zag, heb ik dat aan Anthony Kumpen gevraagd en die verschoot ervan da zij da t al wisten en publiceerden, aangezien de contracten nog niet getekend waren.
|
|
||||
|
||||
Daarom dat ik dus ook liever wacht....
Als k bevestiging krijg van Anthony, dan weet ik zeker dat k met juiste dingen aankom. Ik zeg niet dat er in het verleden rond ons team foute dingen gepubliceerd zijn, maar... again, rather safe than sorry....
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
De site van GLPK is mooi, maar rijdt er daar maar 1 persoon?.
In de banner boven staat alleen Anthony Kumpen, terwijl Bert zijn palmares van vorig jaar volgens mij zeker niet slechter was. Sorry voor den OT. ![]() |
|
||||
|
||||
Bert zal geen banner hebben zeker.
|
|
||||
|
||||
toch wel, ma op een gegeven moment hebben we anthony meer in de kijker gezet....
In het begin vant jaar, toen anthony nog geen banner had, stond die van bert erop...
|
||||
|
||||
een DTM look-a-like in de Belcar 2003?
http://www.pentaracing.be/ en dan naar de pagina "projecten" Iemand hier ooit iets van gehoord? ik niet, weet trouwens ook niet of dit voor de belcar bestemd is........................ ![]() http://www.pentaracing.be/
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
is anders wel nen stevigen bak ... DTM-prestaties in de belcar ... gaan
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|