![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Wij hadden dus wel wel kaarten in francourchamps hé
![]() ![]() ![]()
__________________
![]() |
#17
|
||||
|
||||
Pascal,
Ik doe mijn best om zodra dat ik thuis ben de uitslag te posten. Met een woordje uitleg. |
#18
|
||||
|
||||
Wees maar gerust Pascal, ik zal NOOIT proberen om zonder te betalen op een circuit te geraken.
Anderzijds zal ik ook NOOIT nalaten om eens ik binnen ben, WEL in een pits te sluipen, bij voorkeur een Ferrari-box. En de mecaniciens in die pitboxen zijn ALTIJD supervriendelijk en jagen je nooit buiten... Dat doen de verantwoordelijken voor de pitsstraat dan weer wel... Maar zolang je in de pits zelf blijft en daarbij niet in de weg loopt zal er nooit iemand je wegjagen. Kleine tip om wat langer te blijven : spreek een mecanicien aan en stel wat vragen over de wagens. Dan leer je nog wat bij en zal er zeker niemand je komen vragen of je wel toegang tot de pits hebt... |
#19
|
||||
|
||||
De FIA GT race was de spannendste die ik ooit zag en had de closest finish aller tijden : 0,119 seconden verschil tussen de winnaars in een Lister Storm en de tweede in een Chrysler Viper! 1 ronde voor het einde was de volgorde nog net andersom!!!
Ik post hier in premiere de foto's van de 5 eersten : Winnaars : Lister-Storm : J. Campbell-walter en T. Coronel ![]() Tweede : Chrysler-Viper : C. Bouchut en J. Belloc ![]() Derde : Chrysler-Viper : M. Hezemans en J. Bleekemolen ![]() Vierde : Ferrari 550 Maranello : G. Blieninger en M. Duez ![]() Vijfde en eerste in de categorie NGT : Porsche : L. Riccitelli ![]() Last edited by Sennake; 20-05-2001 at 20:28. |
#20
|
||||
|
||||
Wat een koers!!!!!!!!
Bij de start neemt de Ferrari #5 de leiding. Hij valt al snel uit na contact met een andere wagen. Er ontstaat een knap gevecht tussen de Lister #1 en de Holland Viper #3. De tweede Ferrari maakt een come-back tot op de 3de plaats en verder vallen er enorm veel auto's uit. De Lister lijkt te gaan winnen nadat de Viper #3 een stop en go krijgt omdat hij al gestart was voordat de wielen van de wagen de grond raakten bij de laatste pitstop. De Lister krijgt dan poblemen met de oliepomp en moet 2 keer olie bijvullen. Dit stelt de Chereau Viper in staat de leiding te nemen. De Viper #3 slaagt er nog in om Marc Deuz in de Ferrari #6 in te halen na knap gevecht dat beslecht wordt door een schuiver van Deuz. De Chereau Viper stormt op de overwinning af maar in de laatste bocht maakt hij een klein foutje en de Lister komt er naast. Er volgt een spurt naar de eindstreep, die wordt gewonnen door de Lister. 3 uur racen en dan zo een einde. Ongelooflijk. Ook de STC race was zeer de moeite. |
#21
|
||||
|
||||
Uitslag is nog onder voorbehoud! Labre-Cherau schijnt te een protest te hebben ingediend tegen de gang van zaken m.b.t. de langzamere deelnemers.............dus wie weet.
Die ruzie tussen Larini en Sardelli was mooi om te zien, krijgt die Larini daarna op zijn kloten van De Bruynsradere.... Mag zijn charmante team-bazin het daarna goedpraten...lol greetz, Mark Maar wat een spanning in het laatste uur, super! |
#22
|
||||
|
||||
FIA GT STOP PRESS: Lister win nullified
Winning car is disqualified by stewards The winning car in today (Sunday)’s fifth round of the FIA GT Championship at Zolder, Belgium, has been disqualified after failing post-race scrutineering. The Lister Storm of Jamie Campbell-Walter and Tom Coronel, which had earlier produced one of the most fantastic victories in the championship’s history, failed a vacuum test of its engine’s airbox. This would allow more power to the engine, as air would circumnavigate the car’s air restrictors, which are used to limit the potential of the sportscar’s output. The team has until 19.00 local time (18.00 BST) to appeal against the decision and Lister boss Laurence Pearce is understood to be on his way back to Zolder. Labre’s Chrysler Viper, which leads the series, thus inherits the win. The winning team in the N-GT class has also been penalised. Driver Luca Riccitelli drove over his allowed maximum time in the RWS Motorsport Porsche 996 GT3 before handing over to team mate Andrea Boldrini. The car has received a 1m44s penalty, which drops it to third in class. The win now goes to the Babini/Moccia Porsche. |
#23
|
||||
|
||||
Wat een race.
Spanning en sensatie tot uren erna. |
#24
|
||||
|
||||
Julder zijt precies nog altijd zwaar onder de indruk;
![]() En Jan nu eindelijk eens ontmoet?
__________________
![]() |
#25
|
||||
|
||||
Yep,
De Jan was er. Toffe kerel. De enige die altijd gezegd heeft dat hij er ging zijn en er niet was, was Mario zelf. Ge hebt iets gemist Mario. |
#26
|
||||
|
||||
Ja, 'k weet het.
![]() Vind het ook sneu ![]()
__________________
![]() |
#27
|
||||
|
||||
IK zal vanavond dan maar de foto's aanpassen aan de juiste stand (ik hoop wel dat ik een foto heb van die N-GT Porsche) en dan post ik ook een foto van de Jan, dan weet iedereen hoe nen toffe pee hij is
![]() |
#28
|
||||
|
||||
Als hij daarmee akkoord is he Sennake: copyright en bescherming van de persoonlijke levenssfeer en zo.
![]()
__________________
![]() |
#29
|
||||
|
||||
![]()
Natuurlijk dien ik bij deze een officieel bezwaarschrift in tegen de publikatie van mijn foto in de paddock, ik had mij namelijk nog niet geschoren op het moment van de opname.
![]() Jan |
#30
|
||||
|
||||
Niet alleen ga ik ne foto van de Jan posten, ik ga een thread openen met ALLE foto's van onze leden die ik bezit! (de foto's eh, nie de leden lol)...
Da's wat anders eh? En anders pakken ze uwe "pasport" af! dan zullen ze niemeer lachen! Ok wat was het volgende nummer : bakske vol mee stro, "kwaad worden", ... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|