![]() |
|
|
||||
|
||||
Ne snelle moto huren misschien?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zou het nog eens vragen, eventueel via een brief waarin ge fel overdrijft of zo : het is een jaarlijkse traditie, alles al geboekt, al van kleinsaf volgt ge dat op de voet, passie etc.
't Kan toch niet onmogelijk zijn voor haar om een uitzondering te maken. Ze zal toch nog wel enkele dagen op de univ zijn vermoed ik.
|
||||
|
||||
Voilà seh, 't is geregeld : Joost vliegt zaterdag na zijn examens met een privé-vliegtuig naar Le Mans. Er is zelfs nog één plaats beschikbaar als er iemand anders een last-minute boeking zou zoeken. Vertrek vanuit Bierset en aankomst op het vliegveld van Le Mans (op 500 m van het circuit) een dikke 2 uur later.
Op de luchtmacht kunde toch altijd rekenen eh ![]() |
|
||||
|
||||
Dat is toch niet te geloven!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Jawel, 't is wel te geloven...
En blij dat onze Joost nu is !!!! |
|
||||
|
||||
Awel hier sta ik zelfs van te kijken !
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Tjonge, dat wordt een serieuze depaddock-meeting daar in Le Mans. De terugreis? In een gammele depaddock-camper ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
'k zal wuiven naar iedereen
|
|
||||
|
||||
Amai als dat geen mooie geste is! Laat de amerikanen nu nog maar eens zeggen dat ons leger voor niks deugt
![]() |
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid : mijn maat die luchtmachter is vliegt dus wel met een privé-vliegtuig naar Le Mans, en die mens moet zelf ook betalen voor de huur van het vliegtuig en de fuel eh! Hoe de kosten tussen mijn collega en Joost verdeeld worden moeten ze zelf maar uitwerken, maar het is dus niet op kosten van de belastingbetaler dat er gevlogen wordt!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|