![]() |
|
|
||||
|
||||
Examens of geen examens, internetten zal ik doen. Ik moet trouwens ook nog mijn eindwerk afwerken op de PC enzo.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
bij deze heb ik mij ook aangemeld
|
|
|||
|
|||
Welkom en tikken maar.
Er loopt iets fout bij Roel en Bezemwagen. Ze blijven op 0 staan. Aanpassen jongens we hebben jullie aanslagen nodig. C U |
|
||||
|
||||
Verdorie toch, ik krijg die tweede stap maar niet in orde. Zal wel weer aan da netwerk hier in school liggen... Altijd dezelfde zever
![]() |
|
||||
|
||||
school ? nu ... op dit uur ?
|
||||
|
||||
ja, zit op peda é
|
|
||||
|
||||
En we zijn van de 0% af !!!
we staan op 0,1% ![]()
|
||||
|
||||
Yo de mannen, ben der ook bij, aangezien ik in de IT werk en dus de hele dag met mijn toetsenbord worstel hoop ik dat mijn getokkel een beetje mag bijdragen in onze strijd naar de top...
![]() |
|
||||
|
||||
Spijtig dat de muiskliks niet meetellen, ik gebruik de muis meer bij het programmeren dan het toetsenbord. Enfin heb daarnet effe gechecked waar we staan. We zijn toch al 117 in de rangschikking. Op naar de top zou ik zeggen...
![]() Alhoewel de topteams net ietsje meer leden hebben ![]() |
|
||||
|
||||
Even de statistieken erop nagekeken. Er zijn toch straffe mannen bij hoor...
Op plaats 39 (!) :Klikacze z Polski met 17,117,324 aanslagen. Aantal members : 1 ! Hij alleen heeft dus 0.6% van de "markt" binnengehaald... Onze beste "typer" is voorlopig PJ46 met 288,429 aanslagen... Last edited by Sennake; 27-05-2003 at 09:11. |
|
||||
|
||||
http://www.project-dolphin.nl/users.php
de sterkste user in het project is bijna aan 31 miljoen aanslagen ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Als ik zie dat de eerstvolgende groep met méér leden dan ons op plaats 59 staat moeten we eigenlijk die plaats op zijn minst kunnen ambiëren...
|
|
||||
|
||||
Dju, zie deze thread nu pas, heb net anderhalve keer een verslag van dik 3 bladzijden getypt (anderhalve keer wegens crashke en het kwijtspelen van anderhalve bladzijde). Maar allez, alles wat er nu bijkomt (en das normaal redelijk veel) zal wel helpen richting top. De volgende weken zal het wel iets minder zijn door de examens maar daarna vliegen we erin. (moet nog enkele artikels typen).
Depaddock to the top zeker... FF |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|