![]() |
|
|
||||
|
||||
wat ik wel vreemd vind, is dat als ik pulse en meteen daarna mijn computer afsluit ... de aanslagen gewoon blijven slaan ... dan heb ik na het opstarten even veel aanslagen als voor de pulses :s ...
staan op't moment 63ste en dees avond zal dat wel al een plaats in de top 60 zijn ![]() |
|
||||
|
||||
Mja, in mijn geval zit ik nauwelijks aan de pc als het examens zijn, om de eenvoudige reden dat als ik hem op laat staan ik geen kloten studeer. Bij de rest omgekeerd precies...
FF |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ik vnid het ook niet erg hoor
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hola, ik ga dat automatisch pulsen nekeer moeten afzetten dan
![]() Nee, al mijn 520000 aanslagen zijn ook werkelijk ingetikt, door mijzelf of door mijn vriendin FF |
|
||||
|
||||
die mijne zijn ook altijd werkelijk ingetikt, maar als ik soms heropstart heb ik plots 50.000 aanslagen ... en tja ... da deleten ... kzou ni eens weten hoe het gaat en tenslote helpt het de paddock naar boven
![]() |
|
||||
|
||||
59 Dawa Team 15,388,708 22 0.4%
60 #skåre 14,293,468 13 0.4% 61 Depaddock 13,985,363 46 0.4% zo, dat ziet er héél goed uit, we gaan de top 60 binnenduiken ... heb nog 200.000 aanslagen in de wacht dus dat zal deze avond wel lukken ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De eerste vrouwelijke paddockster
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Idd, als eerste autosportliefhebSTER 1.000.000 aanslagen!!
Verdient dat nix extra's?? |
|
||||
|
||||
Wa wilt ge ervoor?
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb zo mijn Dolphin uitgezet, geen toetsaanslagen meer hier.
(programmaatje deed soms vervelend; probeerde inbelverbindingen aan te maken wanneer ik offline wou blijven enzo, en liet dan andere dingen crashen)
|
|||
|
|||
Eens meerijden op het circuit van Zolder ofzo
![]() Last edited by lievke; 29-06-2003 at 20:14. |
|
||||
|
||||
Ge moogt eens met mijn voiture ne avond rond rijden
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
heb mij ook lid gemaakt
|
||||
|
||||
ondertussen staan we op een 53 ste plaats
gggggggggrrrrrrrrrooooooooeeeeeeeettttttjjjjjjjeee eeesssssssss sssssssuuuuuuuuppppppppprrrrrrrraaaaaaaaaaa iiiikkkkkkk bbbbeeeeeeennnnnnn lliiimmmmbbuuurrrrrgggeeeerrrrrr
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|