![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
vraag eens of hij niet in uw team wil meerijden... |
|
||||
|
||||
het probleem is dus opgelost al maar goed...
![]() |
|
||||
|
||||
zou er wel even iemand kunnen zeggen hoeveel pitstops je moet maken? en de tijdsindeling als da gaat...
zou handig zijn |
|
|||
|
|||
We rijden een race zonder reglement,
enkel de vlaggen moeten gerespecteerd worden. Pilotenwissels, pit-en tankstops zijn vrij te bepalen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
ge gaat zeker 1 keer moeten tanken want ge moet er rekening mee houden dat ge ook nog kwalificatie gaat rijden.
Let wel, diegene die als laatste in de kwalificatie aan het rijden is gaat ook de start nemen omdat we onmiddellijk na de kwali over gaan tot de start. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
ik zal al even de ingeschreven teams meedelen:
scuderia fast karting team foxx racing mistery racing 1 mistery racing 2 kartgrid elipsia racing team open 411 fighters devil racing ws lettering 1 ws lettering 2 minnekens racing gfb rush racing yaris racing francoise 1 francoise 2 indien meer nieuws laat ik het weten! |
|
||||
|
||||
ik kom suporteren, voor moet ik nog uitmaken
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
OK, t is hier al gebeurd se!
tot de zondag! |
|
|||
|
|||
Ah ja, er is er nog eentje bij:
Volkers racing |
|
|||
|
|||
Voor de geïnteresseerden : hierbij de teamsamenstelling van beide Mistery Racing Teams :
Mistery Racing Team 1 Bart De Beule Dieter Dussart Chris De Beule Dirk Govaerts Philip Boelaert Mistery Racing Team 2 Jan Vanherck Nikki Swannet Steven Alderson Jammer genoeg kunnen onze twee teamchefs (Andy en ikzelf) niet aanwezig zijn, aangezien we op 7 december deelnemen aan de Xerox Rallysprint te Zolder. We wensen onze MRT piloten alvast veel succes ! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
voor kartgrid.be is het:
filip teunkens joeri van broek mauro poponcini |