![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Proficiat MRT'ers ![]() |
|
||||
|
||||
Proficiat Mistery Racing Teams 1 en 2 !
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Van mij ook een grote proficiat voor beide Mistery Racing teams
![]() |
|
||||
|
||||
Vandaag meerdere dubieuze beslissingen gezien wat het vlaggen betreft... Wat Mistery Racing betreft een onverhoopt resultaat... niet evident met 3 zieke mensen in de teams... maw zo'n koers zeker geen 2de keer voor mij...
|
|
|||
|
|||
Nie vergeten bellen voor JPR he. Als dienen Hollander de volgende keer nog in de weg komt rijden
![]() Man, man, man, en zeggen dat de mensen nog vonden dat ik kalm bleef. 10 jaar geleden hing hij in de muur, daar ben ik vrij zeker van, nu de kalmte bewaren, het was tenslotte de dag van Kelly ! Knappe organisatie trouwens ! |
|
||||
|
||||
Andermaal een knappe prestatie!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Proficiat met de podiumplaatsen gasten
![]()
|
||||
|
||||
Ik vond het een zeer fijne dag, goede sfeer en ontvangst. Zeer geslaagde onderneming
![]() Kelly ne dikke proficiat voor je knappe organisatie, er komt heel wat bij kijken maar je hebt het zeer goed aangepakt. ![]() |
|
|||
|
|||
Ik vond het ook een leuke dag en ben blij da k zelf ook heb kunnen meerijden.
Wij hebben ook 3 zwarte vlaggen gehad, 2 in de kwalificatie en 1 in de eerste ronde van de wedstrijd al.... We gaven blijkbaar het goede voorbeeld. Tot vanavond, hoop ik, want ik vertrek nu met heel veel tegenzin richting ziekenhuis....................... |
|
||||
|
||||
Dikke proficiat hé mannekes van mistery.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
inderdaad een dikke proficiat aan de 2 mrt's
|
|
||||
|
||||
T was een zeer goei raceke. Zowel tijdens als na.
![]() ![]() Na enkele minuten kregen we al blauwe vlag, om gerrit door te laten hoewel de eerste twee nog nie eens in onze buurt waren om te dubbelen. Iets té ijverig of ist omdat ze hem een onterechte zwarte vlag hadden gegeven in de quali en da zo wilden goemaken? En sommige piloten bleven maar blauwe vlaggen negeren, zoals ene van de 36. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Effe de volledige uitslag van gister:
01. Mistery Racing 2 317 ronden 02. Kartgrid.be 314 03. Mistery Racing 1 314 04. Fighters 313 05. Mountainbikers 311 06. Yaris Cup 311 07. LVV Racing 311 08. Foxx Racing 311 09. Dream Team 308 10. Scuderia 306 11. Devil Racing 306 12. WS Lettering 2 305 13. WS Lettering 1 303 14. Minnekes Racing 303 15. Rush Racing 302 16. Elipsia Racing 302 17. Fast Karting 302 18. GFB 301 19. Team Open 411 294 20. Kitchen Team 264 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|