![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Oplossing is simpel eigenlijk, volgende keer geen briefing voor de piloten maar één voor de marshalls...
Blauw vlaggen op positie, da gaat er bij mij niet in zenne! |
|
||||
|
||||
Nog een betere oplossing: zet der ECHTE marshals neer!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is schandalig hoe de mensen hiermee rijden. Er wordt ook uitdrukkelijk gezegd in de briefing dat er streng zal worden opgetreden voor botsen of onverantwoord rijden. Wij zien echt veel dingen hoor, geloof me, ook ervaren piloten. Je kan eens een duwtje geven om te zeggen dat je er bent, maar de laatste tijd is dit duwtje direct een duw in de kant geworden. Dit willen we echt wel voorkomen, anders gaan de karts snel versleten zijn. greetz kartboyke Ik hoop dat jullie dit een beetje begrijpen
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nenee, grapje, dat zijn echt wel ervaren marshals hoor. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Maar, ik had bvb. voor dat ik geduwd werd in de quali en dan die voor mij aantikte, waardoor die bijna haaks op de baan stond. Logisch dat ik daar geen zwart voor krijg. Ik kon daar niets aan doen, tijdens de race heb ik enkele keren mn reactievermogen serieus moeten aanspreken om niet te botsen, doordat mensen voor mij nogal rare toeren uithaalden bij t dubbelen. Nu, feit is dat Gerrit ook zo'n kettingbotsing had en daar wel zwart voor kreeg. Ik moet wel zeggen dat ik het enkel van hem weet, feiten kunnen dus wat vertekend zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
nie persoonlijk op u eh Kartboyke ![]() |
|
||||
|
||||
nenee, ik begrijp da wel.
Maar ik wou gewoon effe de kant vd marshalls vertelle zodat jullie weten waarom er eigenlijk zo snel zwart gegeven wordt. ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Losers are always richg, but often they forget the word "always" right... so, might be : we are no losers.... (speciaal gemaakt voor diegenen die toch zo graag (verdoken) Engels praten... Let's go guys (and DOLLS), don't let go, just give proove of yourselves... But we did it get enough, that's just's because they are jalous... so come on, define ourselves, and get lost (y)ourselves... Yours Faithfully, Mistery |
|
||||
|
||||
Proficiat aan alle teams en aan mijn teamgenoten
![]() Ik was toch ook niet helemaal tevreden met de vlaggen de enen keer zwaaien ze of ze zwaaien als die voor je al voorbij gereden is zo kunnen ze niet langs de kant gaan. proficiat kelly voor de organisatie. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Make your choice... schrijffout was van mij, de rest ... ???
|
|
||||
|
||||
Quote:
En in mijn bericht heb k enkel misschien een 'ik' eens vergeten. En depaddock zie ik zeker niet als minderwaardig, en als k al eens fouten maak, zeg dat dan hé. Ik doe da niet met opzet. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|