De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 09-12-2003, 00:03
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Ha, gij wilt duielijkheid ? awel very vree eenvoudig : you're the loosers, we're the winners..., zulle, onder vrienden gezegd hé... desalnietteplus : we zijn nog steeds sneller !!!
Reply With Quote
Old 09-12-2003, 00:03
boosterke's Avatar
boosterke boosterke is offline
De Paddock Rookie

ge zijt hier niet voor ambras te maken eh mensen... een race rij je eerst en vooral voor je plezier... als er dat al niet meer is, stop dan met mee te doen aan races. Inderdaad winnen is altijd leuker als verliezen, maar als je dan verliest, wees dan een goede verliezer ipv een slechte, en probeer te leren uit je fouten
Reply With Quote
Old 09-12-2003, 00:08
RX-7 freakske's Avatar
RX-7 freakske RX-7 freakske is offline
De Paddock Regular

Voor mij is meedoen belangrijker als winnen.
Sorry maar ik vidn toch dat je niet moet doen tegen en ander persoon, zo van pfff wij zijn gewonnen en gij hebt verloren.

Ik vind dat eerlijk gezegd beetje kinderachtig maarja, wie ben ik.
(dit was even een eigen meningsuiting). Zeker niet kwaad bedoelt.
Old 09-12-2003, 00:14
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mistery
Ha, gij wilt duielijkheid ? awel very vree eenvoudig : you're the loosers, we're the winners..., zulle, onder vrienden gezegd hé... desalnietteplus : we zijn nog steeds sneller !!!
Ja, weet ik ook wel ze. Ik win ook graag, maar ik doe t karten nog altijd voor t plezier. Da primeert. Als ik ergens een heat ga rijden en kheb een slechte kart, dan ga ik ook niet gaan klagen dat ik een andere kart moet hebben. Ik maak er gewoon t beste van. Ik volg hier de mening van RX-7 freakske en boosterke. Bij de SVR was mijn doel om MRT1 te verslaan omdat ik wist dat wij wel ongeveer even snel zouden zijn. Deze keer heb ik mij geen doel gesteld. Van de teams die k kende, was er geen enkel dat qua tijden ed. in onze buurt zou liggen.
Reply With Quote
Old 09-12-2003, 00:30
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Driesco
Nie vergeten bellen voor JPR he. Als dienen Hollander de volgende keer nog in de weg komt rijden

Man, man, man, en zeggen dat de mensen nog vonden dat ik kalm bleef. 10 jaar geleden hing hij in de muur, daar ben ik vrij zeker van, nu de kalmte bewaren, het was tenslotte de dag van Kelly !

Knappe organisatie trouwens !
He Driesco, ik wil niet zeuren hoor maar 'diender Hollander' was wel sneller dan jouw

http://www.auto-sport.nu
Reply With Quote
Old 09-12-2003, 00:41
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Namens FOXX Racing wil ik o.a. Kelly even hartelijk bedanken voor de organisatie TOPPIE gedaan meid!

Dan het circuit: ja het is best wel een leuk circuit, de Marshals deden goed hun werk maar er werd veeel te snel zwart gegeven
wij hebben zelf 1x de zwarte vlag gehad als we dit niet hadden gehad waren we op een 5de plaats geeindig of misschien nog wel hoger... you never know........... maar goed that's Racing!

Wij hebben ons kostelijk geamuseerd... enne Kelly wil jij vaker mee gaan naar mijn races... want heeft toch geholpen tegen mij praten

Het laatste wil ik nog even zeggen: Kel je hoeft je geen zorgen te maken over je helm komt allemaal goed!!!

Groeten van je grootste fan,

Reply With Quote
Old 09-12-2003, 00:42
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by boosterke
een race rij je eerst en vooral voor je plezier... als er dat al niet meer is, stop dan met mee te doen aan races
Knap gereden kerels!
Al moest er al veel gebeuren indien het voor zo'n sterk team niet zou lukken. De overwinning was dan ook meer dan verdiend. Proficiat.
De derde piloot van ons team Mauro had jammer genoeg last van een rugletsel dat hij de vorige dag had opgelopen en hij was dus blijkbaar niet echt competitief meer, het heeft weinig gescheeld of we verloren onze tweede plaats nog ondanks de twee ronden voorsprong die Joeri en Filip hadden uitgebouwd.
Old 09-12-2003, 08:25
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by JV1
He Driesco, ik wil niet zeuren hoor maar 'diender Hollander' was wel sneller dan jouw
Jazeker, maar ik lig meer dan een uur te jagen op de 2 de plaats, maak 2 ronden goed op mijn voorligger en 2 ronden voor einde, als ik eindelijk aan de bumper plak komt dienen Hollander een beetje duwen.
Hij hing op dat moment 7de of zo iets. MRT zou 1 en 2 kunnen geweest zijn, maar die Hollander besliste er anders over.
Wat betreft die 2 mannen van kartgrid : sterke race ook trouwens !
Reply With Quote
Old 09-12-2003, 11:26
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
ge zijt hier niet voor ambras te maken eh mensen... een race rij je eerst en vooral voor je plezier... als er dat al niet meer is, stop dan met mee te doen aan races. Inderdaad winnen is altijd leuker als verliezen, maar als je dan verliest, wees dan een goede verliezer ipv een slechte, en probeer te leren uit je fouten
Groot gelijk...
Reply With Quote
Old 09-12-2003, 11:28
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by redje
Bij de SVR was mijn doel om MRT1 te verslaan omdat ik wist dat wij wel ongeveer even snel zouden zijn.
In die koers reden wij dus met een slechte kart... als je de week nadien meer dan een 1/2 seconde van je tijd doet ligt dat niet aan jezelf... soit
Reply With Quote
Old 09-12-2003, 11:54
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by flugel
In die koers reden wij dus met een slechte kart... als je de week nadien meer dan een 1/2 seconde van je tijd doet ligt dat niet aan jezelf... soit
Onze kart was toen ook niet 100%, maar toch 95%. Maakt eigenlijk nu niet veel meer uit.
Reply With Quote
Old 09-12-2003, 12:42
boosterke's Avatar
boosterke boosterke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Flitser
Knap gereden kerels!
Al moest er al veel gebeuren indien het voor zo'n sterk team niet zou lukken. De overwinning was dan ook meer dan verdiend. Proficiat.
De derde piloot van ons team Mauro had jammer genoeg last van een rugletsel dat hij de vorige dag had opgelopen en hij was dus blijkbaar niet echt competitief meer, het heeft weinig gescheeld of we verloren onze tweede plaats nog ondanks de twee ronden voorsprong die Joeri en Filip hadden uitgebouwd.
dieje bij jullie het 2de aan het rijden was... kwam wel kortbij moet ik zeggen, hadden jullie nog zo iemand gehad dan
maar 1 ding weet ik zeker... ik doe ni meer mee als ik ziek ben! want dan maak je het alleen erger
Reply With Quote
Old 09-12-2003, 13:23
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
ik doe ni meer mee als ik ziek ben! want dan maak je het alleen erger
Allé
Reply With Quote
Old 09-12-2003, 19:41
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Driesco
Jazeker, maar ik lig meer dan een uur te jagen op de 2 de plaats, maak 2 ronden goed op mijn voorligger en 2 ronden voor einde, als ik eindelijk aan de bumper plak komt dienen Hollander een beetje duwen.
Hij hing op dat moment 7de of zo iets. MRT zou 1 en 2 kunnen geweest zijn, maar die Hollander besliste er anders over.
Wat betreft die 2 mannen van kartgrid : sterke race ook trouwens !
Het was daarom ook verstandig geweest dat je ons voorbij liet dan had je gewoon moeten volgen, en dan was je misschien als nog 2de geweest.

Reply With Quote
Old 09-12-2003, 20:24
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by JV1
Het was daarom ook verstandig geweest dat je ons voorbij liet dan had je gewoon moeten volgen, en dan was je misschien als nog 2de geweest.
Misschien een detail snelste tijd van Driesco 44.104 snelste tijd van jullie 44.145... duseuh
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules