![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik vind de reactie van Baron er niet over. Flugel, stel u eens voor dat de lokale brandweercommandant ook in een Porsche rijdt. Dan betaal jij het wel. Ga je dit dan ook nog normaal vinden? Ik toch niet hoor.
|
|
||||
|
||||
Wat zijt ge nu met ne commandant die zo ne snelle wagen heeft maar die op de brand aankomt enkele minuten voor de brandweerwagens en geen materieel of water bij heeft om de brand te blussen, die pipo zou nogal een mal figuur slaan nie?
![]() pompierke |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Het is al eerder aangehaald dat de extra snelheid van zo'n auto verwaarloosbaar is door het andere verkeer. Die andere auto's gaan echt niet sneller aan de kant staan als ze een Porsche zien afkomen in hun spiegels. En als jij (en andere mensen ook) je burgerplichten nakomt, dan kan jij die persoon ook helpen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens bij ons hadden ze vorig jaar een Smart met een blauwe streep en een zwaailicht...
|
||||
|
||||
een smart? :s
waarom nemen die nu geen gewone auto. Zoals alle politiekorpsen. Opel, Citroën,... dit lijken mij nog de meestgeschikte auto's hoor voor hulpdiensten.
|
||||
|
||||
Quote:
Die smartjes werden gewoon gebruikt om te patrouilleren. Om in het zomerseizoen te patrouilleren lijken ze me zelfs zeer geschikt. Ze hadden trouwens ook van die MTB met sirene en zwaailichten...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|