![]() |
|
|
||||
|
||||
Het contract dat hij nu heeft, mag hij daarmee gans het seizoen op vrijdag rijden??? Of enkele nu de eerste race's van het seizoen???
Want ik heb net de krant gelezen, en daar schreef m'n dat Bas nog 1.5 miljoen € moet zien te vinden om het ganse seizoen 3de piloot te zijn... Hoe zit het nu eigenlijk??? Wat ik ook wel vreemd vind, dat men nergens een naam vrijgeeft van de sponsor van Bas! Ik het artikel in de krant schreef men dat de geldschieter waarschijnlijk uit Kazachstan afkomstig is! Wel vreem vind ik, een Belg die een sponsor in Kazachstan vind... ...zou Big Bernie (Ecclestone) er voor iets tussen zitten... |
|
||||
|
||||
Die story met de superlicentie verontrust mij toch ook wel een beetje hoor. Bang afwachten lijkt me...
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb net deze foto gevonden op f1world.be , en vraag me af wie die persoon mag zijn die daar samen met Bas op de foto staat??? Zou dat de geldschieter kunnen zijn?? ![]() |
|
||||
|
||||
Mister "Wilux" denk ik
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
De topman sprak een tijd geleden over het verkopen van z'n ruimte op bepaalde GP's in landen waar z'n bedrijf niet aanwezig is. Misschien dat dat ergens verwerkt is in de deal van Leinders... |
|
||||
|
||||
Harde woorden van Peter Baert maar jammer genoeg de realiteit...
De Vlaamse topzenders VRT en VTM hebben in de hoofdpunten van hun middagnieuws geen melding gemaakt van de eerste Vlaming in de Formule 1 Bas Leinders. VRT had later in het Journaal wel een interview met Leinders, VTM had helemaal niks, geen woord. F1-zender VRT vond het F1-contract van Leinders geen headline waard in het Journaal van 13 uur. De opstap van Leinders naar de F1 zat wel in het sportblok ... na voetbal en tennis. Hier werd nog eens pijnlijk duidelijk dat autosport -zelfs nu met een Vlaming in de F1- maar een tweederangssport is in de Vlaamse media. VRT begon met een voorbeschouwing op Debrecen-Club Brugge, dat vanavond gespeeld wordt. In die reportage zat niks dat vanmorgen ook al niet in alle kranten stond. Daarop volgde een bericht dat er misschien een WTA-tennistoernooi naar Hassselt komt, misschien ... En dan kwam eindelijk hét sportnieuws van de dag: Leinders in de F1, de eerste Vlaming in de F1, maar wel in derde positie. Stefaan Lammens bracht verslag van ter plaatse, inclusief een interview met de kersverse F1-rijder. Over VTM kunnen we zeer kort zijn. VTM had enkel een voorbeschouwing op de Europese match van Club Brugge. Er werd met geen woord gerept over Leinders. Geen woord ... 13:40 (pba) bron: www.pitstoptv.be ------------------------------ Er zal ook docusoap moeten gemaakt worden over Bas zeker om iets op tv te horen over onze Belg in de F1 ![]() |
|
||||
|
||||
zondagmiddag, net voor de heruitzending van de F1 op canvas?
![]() het zou wel leuk zijn anders ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb haar vriendelijk de juiste naam doorgegeven ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ook het Nederlandse bedrijf Muermans blijft Minardi voorlopig sponsoren, ze houden extra budget achter de hand voor het geval Verstappen een zitje weet te bemachtigen bij 1 van de teams dit jaar.
|
|
||||
|
||||
Mjah, die blijven daar dus ook nog hopen...
maar wat was die historie nu over het pak van Bas? Het was weg, ok, maar was het gestolen of gewoon verdwenen? toch weer een raar verhaal.
|
||||
|
||||
Ze zijn nu een kwartier aan't rijden, maar Basje heeft dus zijn superlicentie nog niet!! er is nog een kansje dat die tegen de 2e sessie in orde komt. Voor de moment zijn er dus maar 2 Minardi's aan't rijden!! We'll see, maar ik denk zo dat Basje voor niets naar Australië is afgereisd!
|
||||
|
||||
Rijden zal er voor hem niet bij zijn...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|