![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wordt kampioen? | |||
Calamitas Racing 1 (Joris en Karel) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 88.89% |
Calamitas Racing 2 (Frederik en Jurgen) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 11.11% |
Voters: 9. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar als er ergens een team iemand nodig heeft, spring ik daar in. In het andere geval rijd ik idd alleen. |
|
||||
|
||||
Nog eventjes rechtzetten, wa is al de commotie rond de kamioenenviering. Zoals weer gebleken is kan ik geen mails ontvangen van giovanni
![]()
|
||||
|
||||
@ frederik
17 december race in JPR Greets
|
||||
|
||||
Ok, merci
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat volgend jaar betreft, wij willen wel graag meedoen, maar alles moet een beetje betaalbaar blijven. Je hebt (waarschijnlijk) de MAK volgend jaar, de belkart (die mij ook heel interessant lijkt) en dan nog verschillende races van Frederik (4ever kart).. Alles rijden wordt onmogelijk, financieel dan, dus het wordt een moeilijke keuze ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zit in dezelfde situatie en de belkart lijkt me ook idd heel interessant. Dus waarschijnlijk zal het dat worden ipv MAK (waar ik dit jaar eigenlijk al maar interim piloot was ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Het gewicht in de belkart wordt trouwens bepaald met overall EN helm. En ik vind ook dat hun weegschaal vrij veel aangeeft
![]() We gaan wel in verschillende categorieën zitten, want ik zou met de heavys meerijden (+85kg). |
|
||||
|
||||
Ik ben maar beginnelingkarter ,kan iemand rap uitleggen wat belkart te bieden heeft. Qua niveau etc. Ik weeg nu 73 kg. En ik zou ook een andere competitie willen doen volgend jaar, en misschien mak erbij combineren,maar zoals flugel zegt, ik weet echte naam nog steeds niet
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat een dicriminatie. moetek daar 25 kilo gewicht meepakken
![]()
|
||||
|
||||
Keb site van belkart volledig geanalyseerd,en ze hebben ander reglement precies. Net zoals Gio wil veranderingen brengen voor de MAK. Wat is het prijs kaartje per race op Belkart? Mak lijkt me ook nog leuk. Gewoon is een sommetje maken hoeveel het in totaal kosten mag. 1 Ding is al zeker, de testrit, die nog niet voor punten geld eind januari kan ik niet meedoen omv exames. Greetz,en tot binnen 13 dagen, best eens een thread openen voor volgende race
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Het valt eigenlijk niet te vergelijken met de MAK, de mak is een teamkampioenschap, de belkart puur individueel. 't Is denk ik allemaal leuk, maar het moet allemaal wat betaalbaar blijven ![]() |
|
||||
|
||||
effe off topic gaan..
Nu jullie bezig zijn over de BELKART, is de link kwa naam bij mij snel gelegd naar BELKARTING, weten jullie iets meer daarover. Want enkele maanden geleden werd daar zeer mysterieus over gedaan en werd er gezegd dat dit evenement terug zou plaats vinden.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|