![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik heb die film op DivX , hij is ni zo goed vindt ik persoonlijk
|
||||
|
||||
Ik vind dat je ook niet te critisch mag zijn als het over racefilms gaat, dat moment dat ze in Days of Thunder die ijsjes zitten te eten is toch mega grappig...
Trouwens in Le Mans zitten er ook enkele fouten hé; die 917 die crasht is eigenlijk een Lola (goedkoper).
|
||||
|
||||
days of thunder is idd één zàààààààààààààààààlige film
al wel ne keer of 10 gezien
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kreeg de indruk dat Driven een soortgelijke film was. Ik moet die film nog steeds eens gaan huren.
|
||||
|
||||
Days of thunder is idd ook een van de betere films, samen met le mans en grand prix.
Zeker als kleine pagadder van 7-8-9 jaar vond ik het al prachtig, die "nascar" wagens...... hmmmzzzz
|
||||
|
||||
Quote:
Pittige anecdote over "Le Mans" is dat Enzo Ferrari niet kon leven met het idee dat Porsche de 24 uur in de film zouden winnen (net zoals ze in 1970 in het "echt" gedaan hebben trouwens) en dat hij toen het beheer van het Ferrari-wagenpark overgelaten heeft aan zijn naaste medewerker... Jacques Swaters, toenmalige teamchef van de "Ecurie Francorchamps", een Belgische renstal dus die gedurende enkele weken het ganse pak fabrieks-prototypes van Ferrari beheerd heeft... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Het wordt eens tijd dat ze Grand Prix en Le Mans op DVD gaan uitbrengen.
De enige manier om Grand Prix te zien is door hem uit de VS in NTSC te laten overkomen. Prima film anders die Grand Prix. Prima regisseur ook (John Frankenheimer). Da's trouwens de regisseur van Ronin (DeNiro, Reno). In die film zitten ook de nodige actiescenes met wagens, oa. met een Audi A8. Volgens de film omdat ze iets nodig hadden om met te rammen. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb Driven gekregen op DVD, als je rekening houdt met hierboven vernoemde flaters is het nog een leuke film.
Vooral hoe ze die stunts gemaakt hebben is leuk om te zien...
|
||||
|
||||
Ik meen me ook te herinneren dat in driven ze een race toonden,of bij alle races,dat iedere onboardshot opgenomen was op het circuit Gilles Villeneuve in Canada,wa eigenlijk héél duidelijk!Vreemd om dat samengevoegd te zien met een ovaal of stratencircuit tussen wolkenkrabbers maar kom
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|