![]() |
|
|
||||
|
||||
Mss ene mail sturen, maar me verschillende namen ondertekenen.
Ik wil alvast meedoen. ![]() |
|
||||
|
||||
Idd, een standaard mailtje maken.......en dan door iedereen laten versturen. Ik wil hem wel versturen......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Efkes iets zeggen :
De interne politiek van "Het Huis" kennende, is het waarschijnlijk beter dat iedereen voor zichzelf een mail verstuurt naar het adres dat ik vermelde. VRT heeft er trouwens een huisregel van gemaakt dat iedere mail persoonlijk moet beantwoord worden. Dus met de interne werkwijze van VRT in mijn achterhoofd, lijkt het mij niet zo'n positief idee om één gezamelijke mail op te stellen en door meerderen te laten "ondertekenen". Dit mist grotendeels het verhoopte effect. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
voor alle duidelijkheid, er is op Rtbf elke zondagavond na een belcar race een verslag van de Supermeeting. juiste uitzenduur weet ik niet maar voor NRF was dat van 00.40 tot 00.55
|
||||
|
||||
Mijn mail mogen ze in ieder geval al verwachten!
|
|
||||
|
||||
Quote:
a) das vre laat, als je een volledig weekend in Zolder of Francorchamps geweest bent en den dag nadien moet werken is dat dus zo goed als onmogelijk om zien. b) het is in het Frans, ik versta vrij goed Frans maar als ik moet kiezen tussen frans en nederlands is de keuze snel gemaakt. c) hetzelfde 'lange' verslag is (weliswaar een tijdje later) te zien in pitstop (wel in het nederlands) Kritiek kan je altijd geven, maar voor één keer vind ik dat men aan de Reyerslaan goe bezig is. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() voor mij is frans no problem, maar dat is dan voor ieder anders natuurlijk.
|
||||
|
||||
Ik vond het wel erg op RTL, ze tonen de winnaar, nr. 2, nr. 3, nr. 4, nr. 6, nr. 7, nr. 8, nr. 9
Ik vraag mij nu af is dat om er echt om te doen????
|
||||
|
||||
Heb daarnet bericht gekregen van de VRT
Bedankt voor uw reactie. Goed nieuws: we brengen dit jaar verslag uit van alle manches van de Belcar, telkens op zondagnamiddag. met sportieve groeten, Frank Van Laeken, hoofdredacteur tv-sportredactie.
|
||||
|
||||
Vanavond gaat ook mijn mail de "pandora"-box uit, de VRT verdient alle steun bij dergelijk initiatief. Hoewel hun verslag nogal kort uitviel, kwamen alle hoogtepunten uit de race zeker aan bod, het was immers niet de meest spannende Belcar race van de afgelopen seizoenen. Je moet er trouwens ook rekening mee houden dat ze die reportage waarschijnlijk maken voor een breder doelpubliek en dus niet alleen voor de die hards zoals wij.
Het beeldverslag bevatte m.i. voldoende aktiebeelden om mensen voor autosport warm te maken, de spektakulaire beelden vanuit de Marcos cockpit namen die taak nogal letterlijk. ![]() jan |
|
||||
|
||||
Ik zal de mijne morgen sturen, dan zit ik ne hele dag thuis.
|
|
||||
|
||||
't Zal een standaardreactie zijn, ik heb net dezelfde reply gehad.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|