![]() |
|
|
|||
|
|||
Die plaats is vrij, Stijn...voor 27 euro is ze van u
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Wie biedt minder? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Go for it, Stijn.
Ik ga wel kajakken! ![]() |
|
||||
|
||||
Dries, is er al een timing? Als het te combineren valt met m'n weekendwerk dan...
![]() |
|
|||
|
|||
De Timing :
Aanwezig zijn om uiterlijk 14.00u Briefing : 14.15u Kwalificatie : 14.30u Wedstrijd : 14.50u-15.40u Vwala se, aan U om uit te maken of je kan aanwezig zijn of niet ... |
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn !
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
als ik tegen dan al nuchter ben van mijn fuifje op VRIJDAGavond
|
|
||||
|
||||
Bon,
Ik heb dus ondertussen toegezegd om als Cat-I rijder deel te nemen. Ik hoop het affront beperkt te houden tegen de ongetwijfeld snellere tegenstand. See you on Sunday! N.B.: Stijn, er is dus nóg een plaatske. Kom dus gerust af!! Dan moet ik tenminste niet helemaal laatst rijden... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ge zult u alleen belachelijk mogen maken
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Too bad...
Werk ze! |
|
|||
|
|||
Vwala se, 10 teams van 2 personen...Succes aan de deelnemers !
Last edited by Mistery; 05-07-2003 at 16:58. |
|
|||
|
|||
Leuke wedstrijd, alleen jammer dat ik op enkele seconden na het podium miste...
proficiat Sonja! Joost |
|
||||
|
||||
Proficiat aan Sonja, die vandaag gewoonweg té snel was voor mij, ik heb een half uur lang geen centimeter kunnen terugpakken. Heel die tijd zag ik haar voor me uit rijden, en bovendien wist ik dat ik haar niet alleen moest inhalen, maar ook nog eens een ronde terugpakken. Een onmogelijke opdracht. Maar ik ben toch blij met mijn 2e plaats
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, just goe !! ![]() ![]() Ik had dus IDD een klein fysiek probleemke na m'n uitstapje van gisteren. Nog nooit zo dikwijls in de remmen gegaan om iedereen door te laten. Maar zelfs 20' was vandaag te veel dus dan kan je beter opzij gaan om iedereen zijn kansen eerlijk te laten verdedigen. Proficiat Sonja, Guy en NATUURLIJK Monique |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|