![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat weet ik ook nog niet.
Ik weet wel dat ik toch niet kan meedoen wegens een weekendje in de Ardennen. |
|
||||
|
||||
Gaat dit nu door of niet, kwestie van niet voor niets naar Aalst te rijden...
FF |
|
||||
|
||||
Heb Yves vandaag kunnen bereiken.
Het gaat NIET door!!!!!!!! Dus niet naar Aalst rijden. |
|
||||
|
||||
Ok, misschien wat laat.
Maar kunnen we om het kampioenschap wat eerlijk te laten verlopen. De wedstrijden gedurende de vakanties stil leggen. Uiteindelijk ga iedereen wel ne keer weg. Maarten
|
||||
|
||||
Ik denk dat ze dat al van plan waren. Het enigste waar ze wel moeten rekening mee houden is dat er ook nog mensen (namelijk studenten) in september op verlof kunnen gaan.
|
|
||||
|
||||
Waarom niet gewoon de vooropgestelde datums houden, zo zijn ze doorgegeven in het begin van het seizoen en iedereen moet zich maar schikken vind ik dan.
Zo staan ze bij ons hier in de agenda en ook bij andere en als ze dan ineens verandert worden is het wel vrij ambetant.
I'm not a winner, not a loser, i'm a racer! Last edited by kartboyke; 05-08-2003 at 11:38. |
|
||||
|
||||
ik heb die datums ni.
Ik heb die nooit gekregen, das wel vrij dom. Ma das met zoveel zaken, ons vader is al kei lang lid bij de MAK en ik denk da we in februarie voor den eerste keer een clubblad kregen, ma da was dan precies ook maar eenmalig. Kartboy, geef die datums eens door Kartmonster
|
||||
|
||||
6 september
11 oktober 15 november deze datums zijn nog doorgegeven in het begin van het seizoen, de andere zijn al verreden, uitgezonderd deze van juni
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|